مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنجلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید پاسخگوی سوالات پس از بازی رفت سوپرکاپ بود. او گل خورده را تقصیر مدافعان انداخت و گفت که مصدومیت رونالدو جزئی است.

دی ماریا :” بازیکن رئال است و هر طور که دلمان بخواهد از او استفاده می کنیم. بهترین بازیکن رئال ؟ شاید سیمئونه فراموش کرده است که رونالدو به توپ طلا رسید و گرت بیل در فینال لیسبون به تیم او گل زد.البته دی ماریا هم یکی از بهترین بازیکنان رئال است. خوش شانس هیتم که بازیکنان خوبی در اختیار دارم.”

رونالدو:” یک مصدومیت جزئی داشت که مشکل جدی به نظر نمی رسد. فردا تست می دهد و مشخص می شود.”

بازی :” در نیمه دوم خیلی خوب بودیم. تیم خیلی خوب بازی کرد. در کل نیمه کنترل بازی را به عهده داشتیم.بازی خوبی از خود ارائه دادیم.فقط روی مهار یک ضربه ایستگاهی اشتباه کردیم. آن توپ باید روی تیر اول دفع می شد.”

دروازه بان:” دروازه بان فیکس تیمم برای فصل آینده را مشخص کرده ام اما فعلا اعلام نمی کنم.”

تعادل:” تیم خوب بازی کرد و ریتم خوبی دشت. بازی را تحت کنترل داشتیم. در خط حمله به خوبی پرس کردیم . سه هافبک ما خیلی خوب بازی کردند.”

پنالتی مشکوک :” پنالتی مشخص بود. دوست ندارم البته در این باره صحبت کنم. قضاوت این بازی آسان نیست و این اتفاقات رخ می دهند.”

خشونت اتلتیکو:” اتلتیکو را زیاد خشن ندیدم. معمولی بودند. اتلتیکو همیشه با جدیت و این سطح از خشونت بازی می کند.”

بازی برگشت:” اتلتیکو برتری جزئی دارد چرا که باید در کالدرون گل بزنیم. تلاش خود را انجام می دهیم. اگر مثل بازی امروز باشیم قهرمان می شویم.”

خامس:” خوب کار کرد. مثل کل تیم خوب بازی کرد و در نیمه دوم سرعت خوبی داشت. اولین گلش را در رئال زد و اعتماد به نفس گرفت.”

کاسیاس:” اشتباه گل این بود که باید روی تیر اول توسط مدافعان دفع می شد. هیچ کاری از دست ایکر بر نمی آید.”

%