مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید به ساراگوسا برمی گردد. شهری که آخرین بار در 30  مارس 2013 در آن بازی کرد و با نتیجه یک بر یک کار به تساوی کشیده شد.

اولین تقابل تاریخ رئال مادرید در این منطقه اما به 98 سال قبل تر از آن یعنی 17 اکتبر 1922 برمی گردد. این بازی در کمپ دلیسیاس برگزار شد که یک ماه قبلش افتتاح شد. حریف رئال مادرید در آن بازی نه ساراگوسا بود و نه ایبریا. بلکه رئال به مصاف بارسلونا رفت. دو بازی در  دو روز میان رئال مادرید و بارسلونا باعث شده بود تا آن بازی خیلی خاص باشد. بارسا در هر دو بازی برنده شد: با نتایج چهار بر دو و پنج بر دو.

بازی دوم اما شرایط عجیبی داشت. داور آن بازی آیزپوروا تعویض شد چرا که می خواست سامیتیر از بارسلونا را اخراج کند. سامیتیر با خشم توپ را به سمت کمک داور کوبید. داور بازی نیز دستور به اخراج او داد.سامیتیر حاضر نشد که از زمین خارج شود و هواداران هم از او حمایت کردند. آیزپوروا گفت که اگر این بازیکن از زمین بیرون نرود، بازی را قطع می کند. رئیس فدراسیون منطقه آراگونس یعنی خوزه ماریا گایاره وارد کارزار شد تا اختلاف را حل کند. در نهایت قرار بر این شد که داور از زمین خارج شود و سامیتیر درون زمین بماند!

رئال مادرید در سپتامبر 1926 به ساراگوسا برگشت. در آن بازی برای اولین بار مقابل تیم منطقه قرار گرفتند تا بازی دوستانه ای را مقابل ایبریا داشته باشند. رئال مادرید در ان بازی با نتیجه سه بر دو پیروز شد. رئال فصل بعدش به ساراگوسا برگشت. ساراگوسا میزبان یک چهارم و نیمه نهایی کوپا بود. رئال در یک چهارم نهایی مقابل تیم اروپا در تورئون با نتیجه هشت بر یک پیروز شد و یک هفته بعد در نیمه نهایی مقابل رئال یونیون با نتیجه دو بر صفر باخت.