مرجع خبري رئال مادريد : توماس رونکرو، سردبیر آس به تمجید از دی ماریا و خامس رودریگز پس از بازی رفت با اتلتیکو پرداخت.

ترکیب بد
هیچ تردیدی به آنجلوتی ندارم و کار او را ستایش می کنم. اما سعی می کنم که با تمام قوا بگویم که سیستم دیروز با سه هافبک دفاعی از زمان اعلام شدنش در اسکوربوردهای برنابئو برایم آزاردهنده بود. قهرمان اروپا در خانه مقابل نایب قهرمان مسابقات بازی می کرد، یعنی اتلتیکو باید در خانه ما آماده شکست می شد و ترکیب باید طوری چیده می شد که این حس ر ساطع کند که تیم کاملا جاه طلب است و قهرمانی را می خواهد. نشان دادن یک سونامی به نامهای دی ماریا ، خامس و ایسکو اتفاقی است که به سختی می توان توضیحش داد. استفاده از سه هافبک دفاعی یعنی این است که از دشمن می ترسیم. احترام با انگیزه و جاه طلبی به وجود می آید ، نه با ترس. در چنین شرایطی اتلتیکو جسارت می کند تا با خود بگوید :” بی خیال ، اتفاق لیسبون فراموش شده است و مثل لالیگای پارسال می توانیم امسال هم در برنابئو پیروز باشیم.” در آن بازی در کنار رونالدو، بیل و راموس یک فوق ستاره به نام دی ماریا در ترکیب بود. 77 دقیقه طول کشید تا دی ماریا وارد زمین شود. یک تعلل پوچ. ال فیدئو باید از ابتدا وارد زمین می شد تا مشخص می کرد که چه کسی در مادرید فرمانرواست. آنخل در لیسبون ، در وقت های اضافه اتلتیکو را قورت داد و دیشب زمان کمی داشت تا کفش هایش را صیقل بخشد. اما این زمان هم کافی بود.

خامس ، دوست گل
زمانی که افت بدنی رونالدو باعث ورود بازیکن کلمبیایی به زمین شد، تیم توانست که کمی خود را سامان ببخشد. کروس که در سیستم هافبک دفاعی کمی گیچ شده بود، نمی توانست که نمایش خود را در کاردیف تکرار کند. اما خامس در کل خطوط خط حمل حرکت می کرد و کارواخال تبدیل به یک خنجر بران در سمت راست شده بود. رئال مادرید کم کم بازی را بدست گرفت. حیف شد که مهاجم نوک در ترکیب نبود. خسته شدم از بس گفتم بنزما یک مهاجم کاذفب بسیار خوب است. اما او تمام کننده نیست. کسی نیست که بتواند مدافعان میانی حریف را دیوانه کند. این که مهاجم نوک رئال در ماه های اخیر نه در فینال مستایا، نه در لیسبون ، نه در کاردیف و نه در بازی رفت سوپرجام گل نزند تیم را وادار به واکنش می کند. بنزما در پنج ماه اخیر فقط یک گل رسمی برای رئال مقابل بایرن و در موقعیت دروازه خالی زده است. برای بردن شش جام باید در هر پست دو بازیکن آماده در اختیار داشت. همه بازیکنان ترکیب رئا ذخیره های شیکی دارند به جز بنزما. اگر روزی مشکلی برای او پیش بیاید مهاجم نخواهیم داشت.

استرادا، ما این جا هستیم
داور کاتالونیایی باید سیکی را در نیمه اول و نیمه دوم اخراج می کرد و بعد از آن می توانست راموس را اخراج کند. اما پنالتی مشخص ماریو که توسط او سوت زده نشد بازی را تعیین کرد. البته خبری نیست. رئا مادرید به ین اتفاقات عدت کرده است. در کالدرون، فرناندز بوربالان سوت می زند و رئال مجددا مراقب خواهد بود…

برای جمعه
کاسیاس 28 دربی است که نباخته است و رئال در کالدرون می خواهد دهمین سوپرجام اسپانیایش را کسب کند. امیدوارم رونالدو بررگدد و آنجلوتی امید فصل گذشته را حفظ کند.