مرجع خبری رئال مادرید : ستارگان سرشناس رئال مادرید و اتلتیکو دربی امشب را از روی سکوها یا از اطریق تلویزیون در خانه تماشا خواهند کرد. ژائو فلیکس 126 میلیون یورویی و هازارد 100 میلیون یورویی سرشناس ترین غایبان این بازی به علت مصدومیت هستند.

گرت بیل 101 میلیونی با نظر زیدان خط خورده و دیگو کاستا 66 میلیون یورویی دچار مصدومیت است. رودریگو گوئس 40 میلیون یورویی نیز توسط زیدان کنار گذاشته شده است.

تریپیر مدافع راست 24 میلیون یورویی انگلیسی اتلتیکو بازی را از دست داده است. آسنسیو هر چند که رئال مادرید برایش فقط 3.9 میلیون یورو خرج کرده اما خیلی بیشتر از این ها قیمت دارد. بازیکن مایورکایی هم بازی را از دست داده است. آریاس که اتلتیکو برایش 11 میلیون یورو هزینه کرده هم به علت مصدومیت بازی را از دست داده است. به همه این ها باید کوکه، بازیکن آکادمی و خیمنز که کمتر از یک میلیون یورو برایش خرج شده را اضافه کرد.

البته مجموع ارزش ترکیب رئال و اتلتیکو در بازی امشب بیش از هزار میلیارد یورو خواهد بود. کورتوا، کارواخال، راموس، واران، مندی، کاسمیرو، کروس، والورده، ایسکو، مودریچ و بنزما 523 میلیون یورو می ارزند، اوبلاک، ورسالیکو، ساویچ، فلیپه، لودی، توماس، هررا، سائول، ویتولو، کورئا و موراتا روی هم 460 میلیون یورو می ارزند.