مرجع خبری رئال مادرید : شاید باورنکردنی به نظر برسد اما سه تا از چهار دربی مادرید اخیر میان رئال و اتلتیکو با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

در حقیقت فقط یکی از این چهار دربی گل داشته که رئال مادرید با گلهای کاسمیرو، راموس و بیل در مقابل تک گل گریزمن با نتیجه سه بر یک پیروز شده است. در سطح اول اروپا هیچ دربی این قدر کم گل نیست. به طور مثال در چهار دربی اخیر تورین میان یوونتوس و تورینو پنج گل ثبت شده است. در دربی رم یازده گل دیده شده، در دربی میلان هشت تا، در دربی میان آرسنال و تاتنهام چهار تا، در دربی منچستر ده تا، در دربی لیورپول 9 تا، در دربی لیسبون یازده تا، در دربی آندلوس میان سویا و بتیس سیزده تا و …

رئال مادرید بعد از رفتن رونالدو از نظر گلزنی و هجومی دچار افت شده است. درست است که بنزما شرایط خوبی دارد و در این فصل در همه تورنمنت ها هفده گل زده و فاصله زیادی با دیگر مهاجمان رئال مادرید دارد. رودریگو شش گل زده، بیل ، لوکاس و وینیسیوس سه گل، براهیم دو گل، هازارد و یوویچ هر کدام یک گل.

از سویی اتلتیکو در این فصل در 21 بازی فقط 22 گل زده و در میان 98 تیم در پنج لیگ معتبر از نظر گلزنی در رده 74 قرار دارد. رئال مادرید با 38 گل پانزدهمین تیم در این رده بندی است. سیتی با 65 گل بهترین است و اسپال با 15 گل بدترین.

التتیکو امشب کاستا و فلیکس را در اختیار ندارد. کاستیا از زمان بازگشتش در ژانویه 2018 در 42 بازی هفت گل به ثمر رسانده است. او آقای گل تیمش با ده گل است. آقای گل تیم در این فصل موراتا با ده گل است.