مرجع خبری رئال مادرید : از زمانی که خانواده سلطنتی قطر در سال 2011 برای خرید پی اس جی سرمایه گذاری کند، این باشگاه به هیچ وجه اهل فراموش ستارگانش نبوده است. انها مشکل مالی ندارند و به همین خاطر دلیلی نمی بینند که ستارگانشان را بفروشند.

حالا رئال مادرید می خواهد امباپه را بخرد اما پی اس جی در هشت مورد به وضوح اعلام کرده است که حاضر به فروش بازیکنانش نمی شود.

یکی از جدی ترین موارد نیمار است. بازیکن برزیلی در تابستان گذشته سخت تلاش کرد که از پی اس جی جدا شود و به بارسلونا برود اما پی اس جی ی قدم هم کوتاه نیامد. آنها حتی پیشنهاد 180 میلیونی بارسا را هم رد کردند. دیگر بازیکن پی اس جی که مورد توجه بارسا قرار گرفت، دی ماریا بود. با وجود آن که برای تنظیم تراز مالی به پول نیاز داشتند، پیشنهاد 25 میلیونی بارسا را رد کردند و 50 میلیون طلب کردند. مورد مشابه دیگر وراتی بود که بارسا در سال 2018 او را می خواست اما پی اس جی نه تنها حاضر به فروش وی نشد بلکه به نشانه انتقام به سراغ خرید نیمار رفت و با پرداخت 222 میلیون یورو بازیکن برزیلی را خرید.

در همین زمستان سیمئونه همه تلاشش را کرد تا کاوانی را بخرد و حتی برای این بازیکن پا به سن گذاشته 18 میلیون یورو پیشنهاد داد اما پی اس جی کوتاه نیامد. نکته عجیب این جاست که کاوانی در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد و عملا پی اس جی پولی از فروش وی به دست نخواهد آورد! از سویی اتلتیکو در سال 205 سعی کرد که موتا که یک سال از قراردادش مانده را بخرد اما پی اس جی مخالفت کرد و در نهایت این بازیکن در سال 2018 در پی اس جی بازنشسته شد.

آدرین ربیو توانست از پی اس جی جدا شود و در حال حاضر در یووه بسر می برد اما حقیقت این است که او با جنگ و درگیری و عدم تمدید قراردادش جدا شد. بن عرفا هم شرایطی مشابه ربیو داشت. او به خاطر اصرار به جدایی یک سال بازی نکرد و حتی از باشگاه پی اس جی شکایت کرد. این بازیکن حالا در وایادولید توپ می زند اما از تیم فرانسوی شکایت کرده و به خاطر کنار گذاشته شدن به دلایل غیر ورزشی هشت میلیون یورو غرامت خواسته است.

مارکینیوش مدافع برزیلی پی اس جی نیز مورد توجه رئال و بارسا بود اما تیم فرانسوی حاضر به جدا شدنش نشد و قراردادش را تا 2024 تمدید کرد.

امباپه حالا امیدوار است که این طلسم را بشکند و اولین نفری باشد که از زندان طلایی پی اس جی خارج می شود. رئال امیدوار است که در یکی از دو تابستان بعدی این بازیکن برزیلی را بخرد.