مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید با برنامه تلویزیونی آلمانی اسپورتس چائو صحبت کرد تا در مورد شرایط فعلی تیم صحبت کند.

شش سال در رئال مادرید :” همچنان خاص بودن این را حس می کنم. روی شخصیتم تاثیر می گکذارد و از اولین روز حس بزرگی داشتم. این شانس را داشتم تا بتوانم خیلی سریع بهترین عملکردم را درون زمین داشته باشم. در این باشگاه ممکن است که همه چیز سریه علیه تو شود. سه چمپیونزلیگ پیاپی کسب کردیم که روی روند من تاثیر منفی نگذاشت. تقریبا شش سال تلاش کردم تا باشگاه و هواداران از من نکات مثبتی بگویند.”

زندگی بیرون از روند بازی:” وقتی از خانه خارج می شوم، بخشی از تیم هستم. برای هواداران شاید قابل درک نباشد که یک نفر زیاد اهل بروز دادن زندگی شخصی خود نباشد. برای آنها یک بازیکن در بیرون زمین همچنان باید امضا بدهد و عکس بگیرد. اما مشکلی نیست. این را درک می کنم چرا که خودم زمانی جوان بودم و اسطوره هایی برای خودم داشتم.”

پایان فوتبالش:” همیشه گفته ام که قرار نیست تا 38 سالگی بازی کنم. سه سال و نیم از قراردادم با رئال مادرید که تا 2023 اعتبار دارد، باقی مانده است. در آن زمان 33 ساله خواهم بود. زمان خوبی است تا بدون پایبندی به قراردادی چهار ساله در مورد آینده ام تصمیم بگیرم. زمانی که وقتش برسد، ممکن است که شرایط خیلی تغییر کند. ”

برنامه ها برای پایان دوران فوتبال:” همیشه می خواستم به آلمان برگردم اما پنج سال و نیم است که در این جا هستم و خیلی خوشحال هستم. برخی از بچه های ما به مدرسه می روند و مثل ما خوشحلا هستند. ببینیم که با گذر زمان چه می شود. در نهایت بچه ها تصمیم آخر را می گیرند. اگر انها خوشحال باشند، سخت است که بتوان شرایط را عوض کرد. من همان جایی خواهم بود که خانواده ام خوشحال باشد. بعد از بازنشستگی شاید بخواهم در مادرید بمانم. بی تردید در این جا خوشحال عستم.”

عطش جام ها:” احساس سیر شدن ندارم چرا که به بردن بازیها، کسب جامها و موفقیت اعتقاد دارم. اگر یک بار موفق شوی همیشه می خواهی تکرارش کنی. بهترین نمونه چمپیونزلیگ بود. عادی نبود که سه سال پیاپی قهرمان شویم. در ان زمان عطش تیم مشهود بود. این شرایط باعث می شود که حتی وقتی یک درصد عملکردت افت کند برایت قابل قبول نباشد. این عطش مشهود است. نمی توانم بگویم که این عطش به بردن بی وقفه جامها منجر می شود اما احتمال بیشتر می شود.”

یورو:” خودمان را در چرخه مدعیان نمی بینیم. باید با خودمان صادق باشیم و اعتراف کنیم که کار خیلی مشکلی داریم. می خواهیم که در سطح پیراهنمان ظاهر شویم. هدفمان این است که در همه تورنمنت ها موفق شویم.”