مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید تا دقیقه 98 برای تساوی جنگید اما با نتیجه چهار بر سه مقابل سوسیه داد شکست خورد و حذف شد تا حسرت رسیدن به نیمه نهایی کوپا همچنان در دل زیدان به عنوان مربی بماند.

نمایش بسیار ضعیف آلفونس آرئولا شاید باعث شود که این آخرین بازی او در رئال باشد. دروازه بان فرانسوی قطعا جایی در ترکیب رئال در فصل بعد نخواهد داشت و باید به پاریس برگردد. این دروازه بان روی گلهای اول و چهارم نمایش فضاحت باری داشت و بی تردید مقصر اصلی این شکست بود. اگر گل اول را نمی خورد، نیمه اول بدون گل مساوی تمام می شد و اگر گل چهارم را نمی خورد چه بسا رئال کامبک می زد و با نتیجه چهار بر سه پیروز می شد.

شاید اتفاقی به نظر برسد اما میلیتائو در هر سه شکست فصل رئال مادرید فیکس بوده است. مدافع برزیلی مرد روزهای ناکام رئال است ، از پی اس جی گرفته تا مایورکا و حالا سوسیه داد.

در شبی که رئال مادرید بیش از همیشه به گلزنش کریم بنزما نیاز داشت، مهاجم فرانسوی دوباره به خواب زمستانی فرو رفته بود و به خصوص در نیمه اول با خراب کردن فرصت ها روحیه تیم را به هم ریخت.

به هر صورت جامی که تقریبا تمام مدعیانش حذف شده بودند، از دست رئال پرید. حضور گرانادا و میراندس در نیمه نهایی نشان می دهد که چه فرصت طلایی از دست زیدان و تیمش برای قهرمانی رفته است.

بی تردید بهترین چهره رئال مادرید در این بازی وینیسیوس بود. ستاره برزیلی خستگی ناپذیر تا دقیقه 98 تلاش کرد که نتیجه برگردد. جنگندگی، قدرت دریبل زنی و خستگی ناپذیری بازیکن برزیلی باعث شد که در پایان بازی دعا کنیم که کاش یازده وینیسیوس در زمین بودند.