مرجع خبری رئال مادرید : در شب تلخ حذف مقابل سوسیه داد بدون تردید بهترین اتفاق برای رئال مادرید مربوط به نمایش درخشان وینیسیوس بود.

وقتی رئال مادرید با نتیجه چهار بر یک جلو بود و خیلی از بازیکنان قایم شده بودند (از بنزما گرفته تا سایر ستارگان سرشناس)، این شماره 25 رئال مادرید بود که بی وقفه می جنگید تا امید را در دل برنابئو زنده کند. وینیسیوس فصل گذشته در شکست چهار بر یک مقابل آژاکس مصدوم شد و شاید اگر در زمین می ماند، می توانست مثل دیشب غوغا کند.

وینی یک گل زد که مردود اعلام شد اما دقایقی بعد با حرکت نمایشی خود رودریگو را در موقعیت دروازه خالی قرار داد تا گل دوم زده شود و امیدها برگردد. وینیسیوس تک ستاره رئال مادرید در مقابل سوسیه داد بود و بی تردید نیمکت نشین کردنش پس از بازگشت هازارد یک ظلم بزرگ است.

وینیسیوس یک سر و گردن از رقبایش برای حضور در ترکیب نظیر بیل و رودریگو گوئس بالاتر است و زیدان حالا بیش از شروع فصل می فهمد که این بازیکن و تکنیک نابش چقدر می تواند برای رئال مادرید مفید باشد. هواداران برای دیدن بازیکنانی نظیر او به برنابئو می روند و بدون تردید بازیکن برزیلی با این نمایش شگفت انگیز، می تواند تبدیل به ستاره آینده برنابئو و اسطوره محبوب هواداران شود.