مرجع خبری رئال مادرید : زیدان از یک سوراخ دو بار گزیده شد. مربی فرانسوی دو سال پیش به خاطر اعتماد بی جا به نیمکت نشین هایش مقابل لگانس حذف شد و این بار هم تجربه ای تلخ و مشابه را باز هم در برنابئو و این بار مقابل سوسیه داد داشت.

مربی فرانسوی رئال مادرید می خواهد از همه نفراتش استفاده کند و  به زعم خودش تیم او 25 نفره است و نه یازده نفره و از همین جا زخم خورد. بازیکنانی مثل خامس رودریگز و مارسلو نشان دادند که نیمکت نشینی آنها در این فصل منطقی است و شایسته فیکس شدن نیستند.

بازیکن کلمبیایی شاید فکر نمی کرد که ماندن در رئال این قدر برایش بد باشد. بازیکن کلمبیایی در مقابل سوسیه داد هم نمایش چندان درخشانی نباشد تا در مورد استفاده نکردن از او، حق به زیدان داده شود.ناچو، مارسلو و میلیتائو نیز در فاز دفاعی عملکرد ضعیفی داشتند و اشتباهات پرشمارشان باعث شد که کسی به زیدان شک نکند. آرئولا هم با دو اشتباه فاحش، از بدترین های رئال مادرید در این بازی بود.

هر چند که زیدان همیشه گفته که ترکیب کاملی دارد اما حقیقت این است که نیمکت او قابل اعتنا نیست. گرت بیل، پردرآمدترین بازیکن تیمش در چهار بازی پیاپی سکونشین شد.

در خط دفاعی نبود کارواخال، مندی، کورتوا و واران مشهود بود تا رئال مادرید چهار بار دروازه اش باز شود.رئال در کل یازده بازی قبل از بازی دیشب، چهار گل خورده بود!