مرجع خبری رئال مادرید : سیستم چرخشی این بار برای زین الدین زیدان جواب نداد. مربی فرانسوی در بازی با سوسیه داد هفت تغییر نسبت به دربی مادرید داشت که برخی از این تغییرات جواب ندادند. جای خالی کاسمیرو محسوس بود اما بازیکنانی در پست های دیگر هم عملکرد بی کیفیتی داشتند.

آرئولا در شروع فصل و با عملکرد ضعیف کورتوا به امید اصلی رئال درون دروازه تبدیل شده بود. اما اشتباهاتش مقابل گرانادا با وجود پیروزی تیم باعث شد که کمرنگ تر شود. آرئولا مقابل سوسیه داد نمایش بسیار ضعیفی داشت و چهار گل خورد آن هم در حالی که کورتوا در یازده بازی قبلی خود فقط چهار گل خورده است. دروازه بان فرانسوی روی گل اول اودگارد کاملا مقصد بود و در کل بازی حتی یک توپگیری هم نداشت. آرئولا با حذف رئال مادرید از کوپا و با توجه به بازیهایی سخت پیش رو تقریبا باید فصل را برای خود تمام شده بداند چرا که بعید است که بیش از انگشتان یک دست فرصت نصیبش شود.  رئال در 111 روز آینده 23 بازی خواهد داشت.

در پست دفاع چپ ، مندی در هفته های اخیر فیکس بود و مارسلو در بازیهای کوپا. بازیکن برزیلی هر چند که مقابل سوسیه داد گل اول رئال را زد اما در دفاع نمایش ضعیفی داشت. او در مقابل سوسیه داد 26 بار توپ را لو داد که سومین آمار ضعیف فصل برای بازیکنی از رئال مادرید بود. رکورد در اختیار خودش مقابل یونیونیستاس با 46 بار لو دادن توپ است.

از سویی خامس رودریگز نیز که قریب به چهار ماه است در لالیگا بازی نکرده (از زمان شکست مقابل مایورکا) در کوپا در هر سه بازی فیکس بود. این بازیکن کلمبیایی به نظر می رسد که جایی در برنامه های زیدان در ادامه فصل نداشته باشد. این بازیکن در نیمه اول فقط 19 پاس داد در حالی که مودریچ 35 پاس در نیمه دوم به عنوان تعویضی او داد.

مورد مشابه خامس را می توان براهیم دیاز دانست. بازیکن مالاگایی در سه بازی کوپا بازی کرد اما در سایر تورنمنت ها بسیار کم بازی می کند. او در این فصل فقط 170 دقیقه بازی کرده است.