مرجع خبری رئال مادرید : زیدان نقشه مشخصی دارد. او اسلحه های خودش را دارد و استراتژی مشخصی را تعیین کرده است. برای زیزو مهم است که تیمش بهترین نمایش دفاعی را داشته باشد و برای این ماموریت پنج سرباز را انتخبا کرده است : کورتوا، کارواخاف واران، راموس و مندی.

این پنج نفر خط دفاعی تیم زیدان را تشکیم می دهند. رئال مادرید در این فصل 1041 دقیقه با این پنج نفر بازی کرده که فقط جهار گل خورده یعنی هر 260 دقیقه یک گل. به طور متوسط تقریبا هر سه بازی یک گل خورده.

رئال مادرید البته در زمان هایی که پنج ضلعی تشکیل نشده باشد، در 2049 دقیقه 24 گل خورده یعنی هر 85 دقیقه یک گل و تقریبا هر بازی یک گل. با دیدن این آمار می توان گفت که بازی نکردن ناچو، میلیتائو، مارسلو یا آرئولا منطقی است. رئال در مقابل سوسیه داد با ناچو، میلیتائو، راموس، مارسلو و آرئولا بازی کرد که حاصلش دریافت چهار گل در کمتر از 70 دقیقه بود.

درخشش مندی باعث شده تا مارسلو پس از سالها تجربه اندوزی در ترکیب رئال مادرید کمرنگ شود. در این فصل با حضور کورتوا درون دروازه و کارواخال، واران، راموس و مندی در خط دفاعی فقط ویارئال، سوسیه داد و اوسونا به رئال گل زده اند. عملکرد خوب خط دفاعی باعث شده تا کورتوا پس از دوازده سال به اولین دروازه بان رئال تبدیل شود که شانسی جدی برای جایزه زامورا دارد.