مرجع خبری رئال مادرید : ایسکو در سال 2020 دوباره متولد شده است. او در فصل 19-2018 پس از اختلافات شخصی با سولاری اوضاع خوبی نداشت و عملا از ترکیب اصلی رئال مادرید کنار رفته بود. با بازگشت زیدان همشرایط جچندان عوض نشد. ایسکو اما حالا احیا شده است. او در چهار تا از پنج بازی اخیر لالیگا فیکس بوده و در سال 2020 مجموعا 271 دقیقه در لالیگا بازی کرده یعنی در 60.2 درصد دقایق ممکن.

ایسکو البته در بازیهای پایانی سال 2019 نیز در مستایا و نیوکمپ فیکس بود و در دو بازی وسپرجام نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت. زیدان روی این بازیکن حساب می کند و به خوبی از وی شناخت دارد.

ایسکو قطعا بازیکنی کلیدی در تیم زیدان است که در این فصل دوازده بار تعویض شده و از این حیث در ترکیب رئال رکورد دار است. بنزما و فدریکو والورده هر کدام 9 بار تعویض شده اند.

ایسکو در زمین اوساسونا بهترین بازی فصلش را داشت که گل زد و در میانه زمین در کنار مودریچ نمایش درخشانی داشت. او در 1068 دقیقه در این فصل فقط دو گل زده و سیزدهمین بازیکن تیم از نظر دقایق در این فصل بوده است.

ایسکو حالا به حضور در تیم ملی اسپانیا فکر می کند. او از ژوئن 2019 در لیست تیم ملی قرار نگرفته است و حالا امیدوار است که در لیست بعدی در ماه مارس حضور داشته باشد و شانس خود را برای حضور در یورو محک بزند.