مرجع خبری رئال مادرید : پس از یک هفته استراحت اجباری در پی حذف از کوپا دل ری ، رئال مادرید حالا باید آماده بازیهای سخت پیش رو شود و عملا می توان گفت که در هفته های آینده سرنوشت فصل رئال مادرید در لالیگا و چمپیونزلیگ مشخص خواهد شد.

رئال مادرید در 31 روز آینده پنج بازی در لالیگا و حداقل دو بازی در چمپیونزلیگ خواهد داشت. عجیب این که شش تا از این هفت بازی در ساعت 23:30 برگزار می شود. رئال مادرید دیکشنبه شب میزبان سلتا خواهد بود تا این ماراتن طولانی آغاز شود. زیدان در ماه ژانویه هفت بازی داشت (سه تا لالیگا، دو تا کوپا و دو تا سوپرجام) که سعی کرد از حداکثر بازیکنان ممکن استفاده کند.

سلتا در حالی به مصاف رئال می آید که در جدول لالیگا هفدهم است و دو امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. سلتا در هفت بازی اخرش در برنابئو در لالیگا 25 گل خورده و فقط دو گل زده است. در کوپا البته سه سال پیش توانستند رئال مادرید با زیدان را حذف کنند.

رئال مادرید بعد از بازی با سلتا یک هفته استراحت می کند تا شنبه سوم اسفند در والنسیا به مصاف لوانته برود. رئال مادرید فقط در یکی از سیزده بازی اخیرش در زمین لوانته باخته ، ده تا را برده و دو تا را مساوی کرده است. اما مهمترین بازی فوریه مربوط به تقابل با سیتی در روز چهارشنبه هفتم اسفند خواهد بود. زیزو هرگز به عنوان مربی از چمپیونزلیگ حذف نشده است و می خواهد گواردیولا و تیمش را حذف کند.

پس از میزبانی از سیتی در برنابئو، رئال مادرید باید در روز یکشنبه یازدهم اسفند میزبان بارسلونا در برنابئو باشد. رئال مادرید البته فقط دو تا از یازده بازی اخیرش مقابل بارسا در برنابئو را برده، هشت تا را باخته و یکی را مساوی کرده است. اگر رئال مادرید بتواند بارسا را شکست بدهد، می تواند گام مهمی به سمت قهرمانی لالیگا بردارد.

رئال مادرید بعد از بازی با بارسا یک هفته استراحت می کند تا در روز هجدهم اسفند در ویامارین به مصاف بتیس برود. بعد از آن دوباره رئال یک هفته استراحت خواهد کرد و در روز 24 اسفند مقابل ایبار در برنابئو قرار می گیرد. ساعت این بازی هنوز اعلام نشده است. رئال مادرید در روز 27 اسفند نیز در شهر منچستر به مصاف سیتی می رود.