مرجع خبری رئال مادرید : سرجیو راموس در تابستان 2005 به رئال مادرید ملحق شد. حالا این بازیکن پانزده سال است که در رئال مادرید حضور دارد.  کاپیتان رئال مادرید در آستانه 34 سالگی همچنان ارزش ها و توانایی های خود را ثابت می کند.

قرارداد فعلی راموس با رئال مادرید تا سال 2021 اعتبار دارد یعنی یک سال و پنج ماه تا اتمام قراردادش مانده است و منطقی این است که هر چه زودتر قراردادش تمدید شود. پیشنهاد رئال مادرید این است که با توجه به بالا رفتن سن راموس، قراردادش فصل به فصل تمدید شود. په په این پیشنهاد را رد کرد و به بشیکتاش رفت.

نظر مدیران رئال در مورد راموس هم همین است. هر بازیکنی که بالای 30 سال داشته باشد، باید قراردادش فصل به فصل تمدید شود و به همین خاطر پیشنهاد رئال مادرید این است که قرارداد راموس تا 30 ژوئن 2022 تمدید شود. این در حالیست که راموس می خواهد که قراردادش برای دو فصل یعنی تا 2023 تمدید شود و تا 37 سالگی در رئال مادرید بماند.

راموس می خواهد که در جام جهانی قطر 2022 خیالش راحت باشد و به همین خاطر اصرارش این است که قراردادش دو ساله باشد. کاپیتان رئال مادرید تصور می کند که جام جهانی قط آخرین حضورش در بازیهای میل باشد.