مرجع خبری رئال مادرید: زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سلتا شرکت کرد.

سلتا :” کلید این است که به کاری که تا کنون کرده ایم، ادامه بدهیم. می دانیم که مقابل چه حریفی قرار می گیریم. آنها در جایگاهی هستند که لیاقتش را ندارند چرا که تیم خیلی خوبی از همه نظر دارند. می دانیم که بازی مشکلی خواهیم داشت اما تلاش می کنیم تا با تمرکز، جدیت و ریتم بازی به کارمان ادامه بدهیم.”

حالا به خط دفاعی بستگی دارد؟” فکر نمی کنم که این طور باشد. فوتبال را همیشه تعادل تشکیل می دهد. ذات رئال مادرید مبتنی بر حمله کردن و فوتبال بازی کردن است. نمی توان مسائل دفاعی را با هجومی مقایسه کرد. این که تعادل بیشتری داشته باشی کمک می کند که نتایج بهتری بگیری.”

محرومیت منچسترسیتی:” نمی دانم چه خواهد شد. وقتی مقابلشان بازی داریم، در مورد فوتبال صحبت می کنم. تیمی رقابتی و قدرتمند دارند. مشکل این است که فعلا تمرکزم روی بازی با سلتا ویگو است.”

هازارد:” می دانیم که چه چیزی به تیم می دهد. به همین خاطر او را خریدیم. وقتش رسیده که به تیم برگردد. مهم این است که از نظر بدنی آماده باشد. سه ماه است که بازی نکرده است. مهم است که ریتم بازی را داشته باشد. از نظر بدنی اماده است تا با ما باشد.”

ترکیب را چه زمانی مشخص می کنید ؟” زمان مشخصی وجود ندارد. به مسائل زیادی بستگی دارد. وقتی این بازیکنان را داری، همه باید آماده باشند. مشکل است. هر کسی نقشی در تیم دارد. شرایط مشکل است. دوست دارم که همه بازیکنان آماده باشند. همه چیز را در طول هفته بررسی می کنیم و بعد تصمیم می گیریم.”

یک هفته فرصت برای هر بازی:” بازیکنان ترجیح می دهند که بازی داشته باشند. یک هفته برای تمرین وقت داشتیم اما مشکلی نیست.”

همه تقریبا  آماده هستند:” این یک چیز مشخص نیست. 23 بازیکن داریم که همه می توانند بازی کنند و انتخاب کنند. سعی می کنیم که در کل هفته تمرکز داشته باشیم. ترجیح می دهم که همه آماده باشند تا بتوانم انتخاب کنم.”

هفت بازی در 31 روز:”بازی بعدی همیشه مهمترین بازی است. در این بازیها اتفاقات سرنوشت سازی در پیش است. همه بازیها مشکل هستند اما باید آماده باشیم.”

وینیسیوس، کیفیت و گل:” به تلاش ادامه می دهیم. وینیسیوس سخت تلاش می کند. کیفیت بالایی دارد اما همه باید تلاش کنند.”

هازارد:” خیلی خوشحالم که برگشته است. پس از سه ماه مصدومیت او را دوباره در اختیار داریم چرا که بازیکن بی نظیری است و خوشحالیم که دوباره به تیم ملحق شده است. در موردش باید بیشتر صبر کنیم و عجله نکنیم. فردا باید اماده باشیم و بازی کنیم.”

بازی با سیتی:” تیمی هستند که به شدت اهل رقابت هستند. بازی مشکلی باید مقابلشان داشته باشیم. در مورد بحث محرومیتشان نظری نمی دهم چون شغل من نیست. برایم بازی با سلتا مهم است. حریف قدرتمندی هستند. می دانیم که باید چه کار کنیم و انگیزه بالایی داشته باشیم.”