مرجع خبری رئال مادرید: رودریگو گوئس ستاره 19 ساله رئال مادرید اولین زمستان اروپایی خود را تجربه می کند اما به نظر می رسد که شرایط برایش خیلی سردتر از چیزی است که تجربه می کند.

در حقیقت رودریگو برای سومین بازی پیاپی توسط زیدان از لیست خط خورده است. این بازیکن هر چند که در مقطعی از فصل به بازیکنی فیکس و کلیدی در ترکیب رئال مادرید تبدیل شده بود، اما حالا به بازیکنی فراموش شده تبدیل شده است. بازیکن سابق سائوپائولو حالا اولین بحرانش را از زمان پیوستن به رئال مادرید تجربه می کند و باید با آن کنار بیاید.

البته خود رودریگو هنوز می داند که جوان است و وقت برای جبران برایش زیاد است. این بازکین پس از حضور 90 دقیقه ای مقابل وایادولید، در سه بازی مقابل اتلتیکو، اوساسونا و سلتا از لیست خط خورده است تا تعداد غیبت های پیاپی او در لالیگا به سه برسدد. البته رودریگو در دو بازی با سالامانکا و ساراگوسا هم از لیست خط خورد. از شش بازی اخیر رئال مادرید، بازیکن برزیلی فقط دقایقی مقابل سوسیه داد بازی کرد که گل هم زد.

بازگشت هازارد و بیل و درخشش ایسکو باعث شده است تا فرصت های کمتری نسبت به گذشته نصیب رودریگو شود و جایی برای او نباشد. از سویی خود این بازیکن هم به نسبت شروع فصل و شب هایی نظیر هت تریک مقابل گالاتاسرای در برنابئو افت کرده است.

دقیقا همین شرایط هم در مقطعی از فصل برای وینیسیوس جونیور تکرار شده بود. بازیکن شماره 25 رئال مادرید هم با تلاش و ممارست خودش را به زیدان تحمل کرد و حالا نوبت رودریگو است که در شرایطی مشابه قرار بگیرد.