مرجع خبری رئال مادرید : کارلوس مورینیو مدیر سلتاویگو همیشه طرفدار بارسلونا بوده است. به همین خاطر می توان درک کرد که چرا در سال 2007 برای بقیا سلتا به سراغ هریستو استکویچکوف رفته است. البته این تصمیم نتیجه بخش نبود و سقوط کردند. مدیر سلتا اما به تفک خود در زمینه علاقه به کرویف ادامه داد و به همین خاطر به سراغ اوزبیو، لوئیز انریکه و اونزوئه رفت و حالا هم اسکار گارسیا را انتخاب کرده است که به همراه برادرش راجر به تیم ملحق شده است.

اسکار و راجر محصولات آکادمی لاماسیا در دوران طلایی ” دریم تیم” و شاگردان مکتب کرویف بودند. البته هر دو در زمانی که پیراهن اسپانیول را می پوشیدند توسط رئال مادرید بازی دان گلباران شدند. رئال در ان شب با نتیجه پنج بر یک پیروز شد که اسکار بین دو نیمه تعویض شد و روجر کلا بازی نکرد.برادران گارسیا در این تابستان دو خرید بارسایی هم داشتند : دنی سوارز و رافینیا آلکانتارا. هر دو بازیکنانی از آکادمی بارسا هستند. جیسون موریلو نیز با سابقه حضور در بارسا به ویگو آمده است و به ستاره این تیم در خط دفاعی تبدیل شده است.

رافینیا 27 ساله عنوان بهترین بازیکن سلتا در ماه ژآنویه را از آن خود کرده است. او می خواهد مصدومیت های پرشمارش را به دست فراموشی بسپرد. این بازیکن یکی از بهترین سالهای فوتبالی خود را زیر نظر لوئیز انریکه در سلتا داشته و به این تیم برگشت تا خاطرات خوش قبلی را تکرار کند