مرجع خبری رئال مادرید : امشب یازده ماه از زمان بازگشت زیدان 47 ساله به رئال مادرید برمی گردد. زیزو در این مدت توانست از تیمی بحران زده ، حریفی را بسازد که مدعی اصلی قهرمانی است.

زیدان فصل گذشته یازده بازی تشریفانی در لالیگا داشت اما در این فصل سعی کرده که شرایط را عوض کند. سعی می کنیم که بررسی کنیم که تیم زیدان در این یازده ماه چه تغییراتی داشته است؟

دروازه بان ها : زیدان وقتی به رئال مادرید برگشت، کیلور را بالاتر از کورتوا نگه داشت. دروازه بان کاستاریکایی در هفت تا از یازده بازی فصل قبل بازی کرد و فقط چهار بازی سهم بازیکن بلژیکی بود. اما در نهایت او، کورتوا را انتخاب کرد. تیبو از زمان شکست مقابل مایورکا متحول شد و در دوازده تا از هجده بازی اخیر کلین شیت کرده است.

خط دفاعی: زیدان باز هم به کارواخال، واران و راموس اعتماد کرده اما تغییر اصلی مربوط به پست دفاع چپ است مندی که برای خریدنش 48 میلیون یورو هزینه شده جای مارسلو را در ترکیب رئال مادرید گرفت.

خط هافبک: کاسمیرو بی جایگزین است و جایگاهش تثبیت شده است. مودریچ جوانی دوباره ای را تجربه می کند و کروس نقش رهبر ارکستر را پذیرفته است. ایسکو می درخشد و به حضور در یورو 2020 امیدوار است اما بدون تردید مهمترین تغییر زیزو مربوط به استفاده از فدریکو والورده بوده است. هافبک اروگوئه ای به برگ برنده تبدیل شده است.

خط حمله: با مهاجمی همچون بنزما که شرایط فوق العاده ای دارد، جوان های شادابی همچون وینیسیوس و رودریگو و همچنین یوویچ که مسیر هماهنگی را طی می کند، بازگشت هازارد، پایان قریب الوقوع مصدومیت و احیای لوکاس وازکز خبر خوبی است. البته فقط بیل باید خودی نشان بدهد.