مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در شبی که کاملا مقابل سلتا برتر بود، روی اشتباهات عجیب زیدان در زمینه چینش ترکیب و تعویض دو امتیاز را در خانه از دست داد.

رئال مادرید در شبی که با هفته های اخیرش فاصله گرفته بود و شباهت عجیبی به نمایش های ضعیفش در شروع فصل داشت به تساوی دو بر دو مقابل سلتا رضایت داد.

رئال مادرید همچنان صدرنشین لالیگاست اما دو امتیاز ارزشمند خانگی را از دست داد که از دست رفتن این امتیازات به خاطر آزمایش های عجیبی بود که زیدان صورت داد.

سرمربی رئال مادرید که حریف را بیش از حد دستکم گرفته بود، در این بازی به حضور بیل و بنزما تا دقایق پایانی اصرار ورزید. دو بازیکنی که بی تردید در این میدان نمره مردودی گرفتند و بسیار ضعیف ظاهر شدند.

اما تعویض های زیدان عجیب تر بود. هازارد به علت ناآمادگی تعویض شد اما به شکل عجیبی مارسلو (!!!) به جای او در پست بال چپ بازی کرد. آن هم در حالی که رودریگو گوئس، براهیم دیاز و لوکاس وازکز که به صورت تخصصی می توانستند در این پست بازی کنند، از لیست خط خورده بودند. رئال مادرید می توانست در دقایق پایانی حمله کند اما بیش از حد با ترس و لرز بازی کرد و با تعویض های دفاعی نظیر مندی به جای بیل، تمرکز تیم را به هم ریخت تا رئال مادرید روی دو اشتباه فاحش دفاعی دو گل بخورد.

به نظر می رسید که زیدان بیش از حد حریف خود را دستکم گرفته بود و به جای آن که به سه امتیاز این بازی به اندازه سایر بازیها اهمیت بدهد، در حال آزمودن ترکیب تیمش برای دو بازی با بارسلونا و سیتی شده بود اما انگار فراموش کرده بود که این بازی لالیگایی سه امتیاز دارد، همان طور که بازیهای رئال مقابل بارسلونا، اتلتیکو و … هم سه امتیاز دارند و هیچ دلیلی نداشت که در مقابل حریفی که تعداد موقعیت هایش در جریان بازی به تعداد انگشتان دست هم نمی رسید، دو امتیاز مفت و مسلم از دست تیم بپرد.

به هر صورت رئال مادرید همچنان یک امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد و به همین خاطر ال کلاسیکوی یازدهم اسفند همچنان یک نبرد سرنوشت ساز خواهد ماند اما قطعا زیدان دیگر حق ندارد که چنین آزمایش های عجیبی را صورت بدهد و سرنوشت رئال در لالیگا را به خطر بیاندازد.

رئال مادرید کلکسیونی از موقعیت ها را داشت اما به جز هازارد بقیه مهاجمان نمره مردودی گرفتند. ادن یک پنالتی گرفت که راموس به گل تبدیل کرد و از سویی کروس هم با شوتی دقیق از درون محوطه جریمه گلزنی کرد.