مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد توقف رئال مادرید مقابل سلتاویگو در برنابئو صحبت کرد.

سرنگون شدن در جریان بازی پس از برخورد با بازیکن حریف:” بله ، روی پایم تکل زده شد اما شاید جایگیری من هم بد بود.”

از تساوی ناراحت هستید؟” بله ناراحتم چرا که تلاش خوبی داشتیم. دو امتیاز در خانه از دست رفت. آسان نیست که بعد از دریافت گل به بازی برگشتی. لیاقت این نتیجه را نداشتیم. از این که دو امتیاز از دست رفت، دلخور هستم. پنج دقیقه مانده بود. شاید بگوییم که ما روی گل اشتباه کردیم اما پاس دنیس عالی بود.”

خوب دفاع کردید:”بله ، سخت است که همیشه جدیت داشته باشی. هر از گاهی نمی توانی به خوبی دفاع کنی اما به طور کلی بد کار نکردیم.”

تعویض ها به درد نمی خورند؟” می خواستم با حضور مندی دفاع منسجم تر شود. همیشه در مورد تعویض ها بعد از بازی می توان بحث کرد. ما دو امتیاز را بعد از نمایش خوبمان در نیمه دوم از دست دادیم. اما از کاری که درون زمین داشتیم، راضی هستیم.”

از بازی بیل راضی هستید؟” بله از همه راضی ام.”

بازگشت هازارد:” خوشحالم. مطابق قرار، 70 دقیقه بازی کرد و بسیار خوب ظاهر شد. بازی کردن پس از چند ماه مشکل بود اما از او راضی هستیم.”

ضعف دفاعی در ابزهیای اخیر:” نگران نیستم اما می دانید که بازیهای مشکلی پیش روی ماست. باید جدیت داشته باشیم. گل اول اشتباه ما بود اما گل دوم با پاس عالی دنیس بود و باید این را تائید کنیم. نگران نیستیم. فوتبال همین است. به ما دو پل زدند. سلتا لیاقت امتیاز گرفتن در این بازی را نداشت.”

ضعف دفاعی با سیستم 3-3-4 :” بارها با این روش بازی نکردیم و ما را تضعیف نکرد. در نیمه اول جایگیری خوبی نداشتیم اما مشکلی نیست. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. مقابل بازیکنان خوبی بازی کردیم.”

خشمگین هستی یا ناراحت:” ناراحت چرا که دو امتیاز در خانه از دست رفت. روی گل اول اشتباه کردیم. می دانیم که چنین تیمهایی مقابل ما بست هبازی می کنند. در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. اما جزئیات تعیین کننده هستند.”

افت بدنی:” فکر نمی کنم این طور باشد. فصل خیلی طولانی است. بازیهای مشکل تری در پیش است. مشکل بدنی نداریم هر چند که می توانیم بهتر شویم. پنج دقیقه اول ما خوب بود اما گل زدند و مشکل شد. می توانیم از خیلی از لحاظ ها و نه فقط از لحاظ بدنی، بهتر شویم. مقابل تیم هایی بازی می کنیم که انگیزه بالایی دارند.”

تشویق شدن بییل توسط برنابئو:” چه بگویم؟ هواداران حکمرانی می کنند. بیل بازی خوبی داشت. خرسند هستیم. هنوز خیلی مانده است.”

فقط یک کلین شیت از هشت بازی لالیگایی با مارسلو:” فکر نمی کنم ربطی داشته باشد. در دفاع خوب بود. شما آمار را در می آورید اما از همه بازیکنان راضی هستیم. به جنگیدن ادامه می دهیم.”

سال گذشته در برنابئو، با شکست مقابل بارسا و آژاکس جامها از دست رفت:” در خانه مشکلی نداریم. فعلا صدرنشین جدول هستیم و این نکته خیلی مهمی است. امتیاز از دست می دهیم اما فوتبال همین است. این ها جزئیات هستند و باید بهتر شویم. باید تمرکز داشته باشیم. قطعا ناراحت هستیم. تلاش خوبی در نیمه دوم داشتیم.”

افت دفاعی را چطور توضیح می دهید؟” فوتبال همین است. توضیحی وجود ندارد. دو گل خوردیم. گاهی اشتباه می کنی. اما روی گل دوم یک پاس عالی داده شد.”

نقش هازارد :” می تواند کمک کند. عجله ای در موردش نداشتیم. خیلی خوب تلاش کردیم تا برگردد. یک پنالتی گرفت. برایش خوشحال هستیم.”