مرجع خبری رئال مادرید : از نظر زیدان، رودریگو یک هافبک است، لوکاس وازکز بازیگر نقش مکمل و وینیسیوس گلزن نیست. به همین خاطر به استفاده از بیل اصرار می ورزد. مربی فرانسوی می خواهد که مثلث خودش را داشته باشد، مثل کلوپ که از مانه، فیرمینو و صلاح استفاده می کند یا توخل که امباپه، ایکاردی و نیمار را دارد.

مثل دوران بی بی سی که بیل، بنزما و رونالدو در ترکیب رئال بودند، زیدان می خواهد مثلث خودش را داشته باشد. حالا بدون رونالدو، بنزما با 18 گل بهترین گلزن تیم است اما بعد از او راموس 7 گل زده است. رئال مادرید زیدان، میانگین 2.8 گل در هر بازی در فصل 17-16 را داشت اما حالا میانگین یک گل افت کرده است. زیدان فعلا به مثلث بی بی اچ باور دارد یعنی بیل، بنزما و هازارد.

رئال مادرید با این مثلث در شروع فصل مقابل پی اس جی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد. در همان زمان رئال با همین مثلث در پیزخوان برنده شد و در زمین اتلتیکو به تساوی بدون گل تن داد. زیدان شب گذشته پس از 5 ماه دوباره از مثلث BBH استفاده کرد. بیل توسط بخشی از برنابئو تشویق شد اما عملکرد جالبی نداشت. هازارد انرژیک تر بود که 13 پاس به مارسلو و هفت تا به بنزما داد.