مرجع خبری رئال مادرید : زیدان معمولا مربی غیرقابل پیش بینی در زمینه چینش ترکیب و سایر مسائل است اما حالا این غیرقابل پیش بینی بودن بیش از همیشه نمود پیدا می کند.

زمانی که به نظر می رسد زیدان ترکیبش را انتخاب کرده، ممکن است که شش تغییر ایجاد کند.ممکن است یک بازیکن بدرخشد اما در بازی بعدی سکونشین شود یا دیگری بد بازی کند و همچنان در ترکیب بماند. البته این مربوط به ترکیب ها یا لیست ها نیست بلکه گاهی تعویض های زیدان هم عجیب است. در بازی با سلتا، کروس با مودریچ تعویض شد تا خط هافبک تضعیف شود. در حالی که وینیسیوس بهترین نمایش خود را در پست بال چپ دارد و می توانست در ان پست بدرخشد، در اواخر بازی به سمت راست رفت تا مارسلو در پست بال چپ بازی کند!

ایسکو نمایش درخشانی مقابل اوساسونا داشت و انتظار می رفت که مقابل سلتا فیکس باشد اما کلا در این بازی به میدان نرفت.لوکاس وازکز و یوویچ هم در آن بازی درخشیند اما باز هم خبری از او نبود.در نقطه مقابل زیدان به استفاده از گرت بیل که بی میل تر و بی خیال تر از همیشه است، اصرار می ورزد. زیدان کم کم باید تصمیم بگیرد که تیم و فصل را فدای بی خیالی بیل می کند یا نه. فعلا زیدان غیرقابل پیش بینی تر از همیشه است اما باید دید که در دوئل های تیم مقابل بارسا و پی اس جی چه می کند!