مرجع خبری رئال مادرید : نقشه بازگشت هازارد را فقط زیدان و خود بازیکن می دانستند. شاید کسی پیش بینی نمی کرد که او با 82 روز انتظار و در مقابل سلتا برگردد اما هم زیزو و هم ادن خبر داشتند.

هازارد به محض بازگشت خود فیکس شد. زیدان فقط می خواست که زمانی از بازیکن بلژیکی استفاده کند که در آمادگی کامل باشد و بازی با سلتا نیز نشان داد که دقیقا همین اتفاق رخ داده است. هازارد کاملا آماده بود و یک نمایش خوب داشت. زیدان نمی خواست که عجله کند و به همین خاطر در بازیهای حساس مقابل سوسیه داد و اوساسونا به بازیکن بلژیکی فرصت داد تا روی ریکاوری تمرکز کند و از لیست خط خورد.

زیدان تصمیم گرفت که هازارد در آمادگی کامل برگردد و به همین خاطر این بازیکن 74 دقیق مقابل سلتا بازی کرد. این بازیکن حالا تمرکز خود را روی دو بازی حساس مقابل بارسا و سیتی در عرض چهار روز خواهد گذاشت.

رئال البته بدون هازارد روزهای خوبی داشت، صدرنشین لالیگا شد، به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد و فاتح سوپرجام اسپانیا شد اما بازگشت وی خبر خوبی است که قدرتت تیم را بیشتر خواهد کرد.

برای بازی مقابل لوانته، زیدان فعلا تصمیمی نگرفته اما احتمال نیمکت نشینی ادن وجود دارد تا با امادگی کامل به میزبانی از سیتی برسد.