مرجع خبری رئال مادرید : تمدید قرارداد سرجیو راموس با رئال مادرید به بن بست خورده است.قرارداد کاپیتان با رئال مادرید در 16 ماه دیگر یعنی در روز 30 ژوئن 2021 به اتمام می رسد و هنوز باشگاه هیچ تماسی برای تمدید با او نگرفته است.

رئال مادرید در این مورد هیچ عجله ای ندارد. قرارداد راموس در سن 35 سالگی به اتمام می رسد و به همین خاطر هنوز فعلا تصمیمی در مورد آینده اش گرفته نشده است. در صورت توافق، موضع مشخص است : فصل به فصل. اگر فصل آینده روند بازیکن آندلوسی خوب باشد، قراردادش تا سال 2022 یعنی تا سال جام جهانی تمدید می شود. اما فعلا بحث تمدید قراردادش برای رئال در اولویت نیست و در تابستان در مرودش تصمیم گرفته می شود.

این بازیکن هم خودش دوست دارد در رئال مادرید بماند اما ترجیح می دهد که مدت تمدید قراردادش دو ساله باشد. این بازیکن در تابستان گذشته در ابتدا ادعا کرد که می خواهد به چین برود اما بعد از اآن نظرش را عوض کرد و  گفت که دوست دارد در رئال بازنشسته شود.

فعلا رئال مادرید نمی تواند گزینه تمدید قرادراد راموس تا 2023 را بپذیرد چرا که برای بازیکنان بالای 32 سال، تمدید سال به سال انجام می شود. از سویی رئال مادرید با توجه به محدودیت های فیرپلی مالی ترجیح می دهد که دست به عصا تر حرکت کند. راموس بعد از بیل پردرامدترین بازیکن ترکیب رئال مادرید است.

راموس تا کنون سه بار قراردادش با رئال مادرید را تمدید کرده است. او در سال 2005 قرادادی هشت ساله با رئال امضا کرد، در سال 2011 قراردادش را تا 2017 تمدید کرد و در سال 2015 آخرین تمدید خود را تا سال 2021 داشت. در آن زمان یونایتد به صورت جدی به دنبال خرید او بود.

رئال مادرید تجربیات زیادی در زمینه جدایی کاپیتان هایش در دوران پرز داشته است، از هیرو تا رائول و کاسیاس. هیچ کدا مدر رئال مادرید بازنشسته نشدند. هیرو در سن 35 سالگی به الریان قطر رفت، رائول در سن 33 سالگی راهی شالکه شد و کاسیاس در 34 سالگی به پورتو پیوست.

شاید راموس را بتوان موثرترین خریدی دانست که فلورنتینو پرز انجام داده است. این بازیکن که با 27 میلیون یورو خریده شد، رکورد دار بازی در تیم ملی اسپانیا با 170 بازی و پنجمین بازیکن تاریخ رئال مادرید از نظر تعداد بازی با 636 تاست. او انواع و افسام افتخارات را کسب کرده است. راموس از آن کاپیتان هایی است که خیلی راحت به دیگران کنایه می زند و ساده نمی گیرد. رابطه پرز و راموس معمولا زیاد دوستانه نبوده اما زیاد هم با هم دشمن نبوده اند. انها سعی می کنند که احترام متقابل را در عین بدخلقی با همدیگر حفظ کنند.

در تابستان 2015، رنه برادر راموس از پیشنهاد منچستریونایتد استفاده کرد تا بهترین قرارداد ممکن را با رئال مادرید ببندد.  در آن زمان راموس 29 ساله بود. در نهایت سرجیو ماندنی شد. دومین اختلاف شدید در ماه های اخیر پس از حذف از چمپیونزلیگ توسط آژآکس بود. پرز به رختکن رفت و با خشم از تیم انتقاد کرد و راموس هم از نحوه مدیریت تیم انتقاد کرد. جنجال دیگر در تابستان گذشته بود که راموس بحث پیشنهاد چین را مطرح کرد و پرز گفت که اجازه جدایی رایگان او را نمی دهد. در نهایت راموس در کنفرانس مطبوعاتی از هواداران به خاطر مطرح کردن این پیشنهاد عذرخواهی کرد.