مرجع خبری رئال مادرید : رینیر ژسوس پدیده برزیلی با سایت رئال مادرید در مورد انتقالش به برنابئو صحبت کرد.

یک رویا :” هیچ چیز با رئال مادرید قابل مقایسه نیست. آنها بهترین هستند. بزرگترین باشگاه دنیا را دارند. من طرفدار رئال مادرید هستم. از حضور در این تیم خوشحالم. رویاهای ما به حقیقت پیوست. رویای پدرم، مادرم، خواهرم و … از این فرصت احساساتی شده ام. این رویایی است که به تحقق پیوست و از خداوند متشکرم.”

فداکاری:”رویا به تحقق پیوست و مشکل است که به این جا برسی. ساعت ها تلاش و تمرین داشتم و حالا هم با تعهد و فداکاری به تلاش ادامه خواهم داد. به توصیه های افرادی که مدت زیادی در باشگاه بودند گوش خواهم داد و از این فرصت خیلی خوشحالم.”

سیزده جام رئال مادرید:” تاریخچه و اهمیت رئال مادرید در دنیای فوتبال را همه می دانند. این باشگاه خیلی بزرگ است. باعث افتخار است که بتوانیم در این جا باشیم و برای رئال مادرید بازی کنیم. این رویایی است که به تحقق پیوسته است. برای حضور در این جا سخت تلاش کردیم. این مایه خرسندی است که در این جا باشیم و با این لحظه زندگی کنیم.”

رینیر درون زمین:” خیلی دوست دارم که پاسهای کوتاه بدهم، مکث کنم، شوت بزنم، به محوطه جریمه برسم و بازی را هدایت کنم. شوت زدن را دوست دارم. گل و پاس گل از هر چیزی مهمتر است.”

برزیلی ها :” شخصیت های بزرگی دارند. با رودریگو گوئس مواجه شدم، تجهیزات را به من نشان داد و امید زیادی به من داد. با کاسمیرو، مارسلو، وینیسیوس و میلیتائو هم بودم. این یک خوشامدگویی بسیار زیبا و محبت آمیز بود.”

عشق به رئال مادرید :” از بچگی همیشه رئال مادرید را دوست داشتم. چمپیونزلیگ را زیاد می دیدم. خوشحالم که توانستم به این باشگاه بزرگ ملحق شوند. همه می دانند که این باشگاه عشق و علاقه من از کودکی بوده است.”

رائول:” به عنوان مربی حضورش برایم هیجان انگیز است. از او چیزهای زیادی خواهم گرفت. شخصیت بزرگی است و مربی بزرگی است و مطمئنا به من کمک خواهد کرد.”

خانواده :” وقتی بچه بودم مادرم و خواهرم را ترک کردم تا فوتبالیست حرفه ای شوم. از برازیلیبا به ریودوژانیرو رفتم. شهر جدیدی بود. برایم خیلی مشکل بود. سخت بود چرا که آنها در زندگی و در مدرسه کمکم می کردند. بعد از دو سال به من ملحق شدند و همه چیز آسان تر شد. خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت و با تلاش به این جا رسیدم. حضور در رئال مادرید یک رویا برای من و آنهاست.”

هواداران:” با تمام وجودم در این جا هستم. خیلی خوشحالم که این فرصت نصیب من شده است. بیشترین تلاش خود را خواهم داشت. فوتبال شادی ارائه می دهد و گلها و پاس گلهای زیادی می دهم. این را دوست دارم. جانم را برای رئال مادرید خواهم داد. این رویایی است که به حقیقت پیوسته. زنده باد رئال مادرید.”