مرجع خبری رئال مادرید : تیته سرمربی برزیل در مصاحبه با آس در مورد مسائل مختلف و ابزیکنان رئال مادرید صحبت کرد.

وینیسیوس و رودریگو:”آنها در مسیر پخته تر شدن و یادگیری هستند. بازیکنان بسیار جوانی هستند که ویژگی های متفاوتی دارند. رودریگو ذاتا تکنیکی و باهوش است. وینیسیوس در جناحین بازی می کند، بیشتر روی حرکات فردی و کمتر روی حرکات تیمی تمرکز دارد، خوب دریبل می زند و سرعت بالایی دارد. نگران مشکلات وینیسیوس مقابل دروازه حریفان نیستم چرا که هنوز خیلی جوان است و نیاز دارد تا از نظر ضربات آخر پخته تر شود چرا که وقتی در برزیل بازی می کرد هم از این حیث صاحب مزیت و برتری نبود. مردم باید درک کنند که او در مسیر یادگیری است. رودریگو به خوبی اصول تاکتیکی را در ذهنش درک می کند. یادم است که وقتی اولین بار با او صحبت کردم، در دفعه دوم کاملا فهمیده بود که چه می خواهم. سبک های متفاوتی با هم دارند و با هم برای یک پست در تیم ملی رقابت نیم کنند. مکمل همدیگر هستند و در صورت نیاز می توانند با هم در ترکیب باشند.”

مکالمه با کاسمیرو در مورد وینیسیوس:”فرگوسن گفته که قبل از صحبت کردن با یک بازیکن باید شرایطش را درک کنید. به همین خاطر زیاد با کاسمیرو صحبت می کنم. قبل از بازی با پرو که وینیسیوس قراربود در آن بازی کند، کاسمیرو به من گفت :” خوب آماده اش کن مربی. خوب با او صحبت کن، همه کارهایی که باید انجام بدهد را برایش توضیح بده، به خصوص در فاز دفاعی چرا که به تمرکز و اماده سازی نیاز دارد. وینیسیوس رفتار خوب و منظمی دارد. او همیشه آماده یادگیرو بهتر شدن است. نیاز دارد تا مورد تغذیه قرار بگیرد. خوب با او صحبت کن و او هم به حرفت  گوش خواهد داد. “با وینیسیوس صحبت کردم و همه چیز خوب پیش رفت.”

کاسمیرو:” رهبری فنی تیم ملی برزیل با نیمار است. در لحظات کلیدی همه به او نگاه می کنند. اما کاسمیرو رهبر روحی  تیم ماست. او رهبر تاکتیکی است. دقیقا می داند که بازی ما چه ساختاری دارد و با یک نگاه همدیگر را درک می کنیم.کاسمیرو در فوتبال برزیل در پست بازیساز بازی می کرد. وقتی پستش عقب کشیده شد، بهتر شد. اولین بازیکن خط هافبک باید از این حیث یک متخصص باشد. باید مالک پست و ساختار خط هافبک باشد. او متخصص بخش فن و تملک توپ است و بسیار شناور بازی می کند. مقابل سلتا، سه پاس اولش به سمت جلو برای ایجاد حمله بود. بازیکن باهوشی است، درک بالایی از بازی دارد. از سویی به عنوان یک ورزشکار مراقب خودش، غذایش، زندگیش و زندگی شبانه اش است. او همه چیز را سر جای خود دارد.”

رینیر:”در فلامنگو کم بازی کرد اما من را یاد جیووانی می اندازد، هافبک هجومی با استعداد بارسلونا در دهه 90. بلندقامت، نیرومند و تعیین کننده ریتم بازی اما نمی دانم که چگونه پیشرفت خواهد کرد. هنوز خیلی جوان است اما بازیکن باهوشی است. دید لازم را دارد تا با یک ضربه هم تیمی هایش را با دروازه حریف تک به تک کند. روی حرکات ترکیبی خوب کار می کند. دید 360 درجه دارد و بسیار گلزن است. با هر دو پا ضربات نهایی را خوب می زند.”

میلیتائو:”خیلی خوب است اما دوست دارم در رئال بیشتر بازی کند. این که کم بازی می کند یک مشکل است اما بازیکنی است که سرعت و توانایی فنی بالایی دارد. در دوئل های تن به تن عالی است. از نظر برخوردهای بدنی یلی بهتر خواهد شد. روی ضربات سره م باید بهتر شود.”

مارسلو:”رابطه بسیار صریحی داریم. دو بار او را در لیست قرار دادم و مصدوم بود. در این مدت لودی و الکس ساندرو خوب کار کردند.”