مرجع خبری رئال مادرید : کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در مورد شرایط خودش و تیم با ال تزانزیستور صحبت کرد.

یکی از ارزشمندترین بازیکنان تیم هستی؟” همه مهم هستند. برخی بیشتر از دیگران بازی می کنند اما همه مهم هستند. قطعا نقش مهمی دارم چرا که یکی از سه بازیکنی هستم که در این فصل بیشترین دقایق را داشته اند. دوست دارم بازی کنم و به تلاش ادامه بدهم.

تغییرات نسبت به شش سال پیش:” زیدان با من صحبت کرد و به من آرامش داد. حالا شرایط فرق دارد. 27 ساله هستم. بازیهای بیشتری دادم. انگیزه زیادی برای تلاش دارم و  هدفم عوض نشده است. می خواهم در این باشگاه موفق شوم. قطعا مثل 21 سالگی ام نیستم اما این مربوط به همه چیز است و نه فقط فوتبال. در همه حرفه ها این چیزها رخ می دهند. تجربیات مهم هستند. در رئال مادرید تلاش، استعداد و تواضع داشتم. تلاش خیلی مهم است. وقتی تلاش کنی می توانی نتیجه بگیری. تلاش نقطه قوت من است. قطعا سبک بازی من شبیه 21 سالگی و زمانی که به این جا ملحق شدم، نیست. بازیکن فوتبال تا زمانی که بازنشسته شود، در حال یادگیری است. هر روز درس جدیدی یاد می گیریم.”

متواضع هستی اما این روزها خیلی از تو تعریف می شود:” می دانم که چه نقش مهمی برای این باشگاه و برای زیدان دارم اما هرگز فراموش نمی کنم که از کجا آمدم. هرگز محله ام در برزیل، خانواده ام و مادرم را فراموش نمی کنم. این ارزشهایی است که یاد گرفته ام.”

موررا چه کسی است ؟” اولین مربی من در سن 5-6 سالگی بود که  من را مجبور کرد بازی کنم. به من لباس و کفش داد تا بازی کنم و اجازه داد که بدون پرداخت شهریه بازی کنم چرا که پول نداشتیم. از بچگی همیشه دوست داشتم که بازی کنم و برایم فرقی نداشت که در چه پستی بازی کنم. برای من ربودن توپ به اندازه یک گل ارزش دارد و برنابئو هم این را درک می کند.”

حضور قرضی در پورتو:”احترام زیادی برای لوپتگی قائل هستم. شخصیت فوق العاده و مربی بزرگی است. در رئال مادرید موفق نشد چرا که فوتبال همین است و گاهی نمی توانی نتیجه بگیری اما از نظر من مربی بزرگی است. ساده ترین بخش در فوتبال این است که مربی را عوض کنی اما می دانیم که ما بازیکنان هم در اتفاقاتی که درون زمین رخ می دهد، نقش داریم.”

به جوان ها در رئال توصیه می کنی که قرضی بروند؟” من تصمیم گرفتم که بروم و خوب پیش رفت اما هر کسی در مورد آینده اش تصمیم می گیرد. ما به همه بازیکنانی که در ترکیب اصلی رئال مادرید هستند، اعتماد داریم.”

تغییر شرایط پس از شکست مقابل مایورکا:” گاهی اوقات زیبایی فوتبال همین است و نمی دانی چه پیش می آید.”

سرفت از خانه اش وقتی همسرش و دخترش درون خانه بودند:”این بحث خیلی مشکل است و نمی توانم در موردش صحبت کنم. اتفاق ناراحت کننده ای بود.”

والورده :” بازیکن خیلی بزرگی است اما می تواند خیلی بهتر از حالا باشد. خیلی پیشرفت کرده است. یکی از بهترین هافبک میانی های دنیا در دوازده سال آینده را در اختیار داریم.”

در کوپا چه شد؟” در همه بازیهایی که من نیستم، خیلی اذیت می شوم. زیدان همیشه می گوید که همه ما مهم هستیم و این نکته مهمی است. فکر نمی کنم که دلم برای این بازی تنگ شود. برای بردن جام همه باید آماده باشیم.”

زیدان به لالیگا بیشتر از چمپیونزلیگ اهمیت می دهد:” زیدان در مربیگری قطعا خیلی پیشرفت کرده است. لالیگا، ثبات تیم در طول سال را نشان می دهد اما وقتی در برنابئو سرود چمپیونزلیگ را می شنویم، شرایط فرق می کند. من چمپیونزلیگ را ترجیح می دهم.”

نیمار:” تقریبا هر روز با هم صحبت می کنیم. یک ستاره است. باید از خودش بپرسید. دوست داشتم که به رئال مادرید بیاید. نیمار و امباپه دو بازیکن خوب اما بسیار متفاوت هستند.

شرایط باراس:” نمی دانم در ان جا چه خبر است. ارتور که یکی از دوستانم است در این تیم بازی می کند اما نمی دانم در آن جا چه اتفاقی رخ داد.”

در صورت حضور در کوپا آمه ریکا خسته نخواهی شد؟” می خواهم بازی کنم.  من یک سرباز هستم.”

هازارد :” خیلی خوب است.از بازیکنانی است که من را تحت تاثیر قرار داده است. چیزی را دارد که بقیه ندارند. جلوتر از بقیه فکر می کند و خیلی بهتر از بقیه تلاش می کند.”

رئال مادرید با 2-4-4 بهتر است یا 3-3-4 ؟” ما باید صرفنظر از سیستم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.”

بیل قبل از اتمام بازیهای برنابئو به خانه می رود:” من حامی بیل هستم. بازیکن فوق العاده ایست. وقتی شرایط بد است همه در مورد او صحبت می کنند اما وقتی خوب کار می کند و گلهایی می زند که منجر به جامها می شود در موردش صحبت نمی کنند. برایم مهم نیست که درون زمین چه کار می کند. بازیکن بسیار بزرگی است.”

می گویند زیدان خوش شانس است:” خنده ام می گیرد. او تاریخ سازی کرده است. باعث افتخار است که مربی ماست. بهترین است.”

حذف شدن مقابل سیتی یک ناکامی است؟” رئال مادرید همیشه محکوم به بردن است.”

حضور کاسیاس در انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا:” هم تیمی من بوده وش خصیت بزرگی دارد. برایش آرزوی موفقیت می کنم.”

تو حاضری روزی رئیس فدراسیون فوتبال برزیل شوی؟” 27 ساله هستم. فعلا نمی توانم به آن فکر کنم.”

کدام بازیکن بیشتر تو را تحت تاثیر قرار داده ؟” هازارد و مارسلو. در برزیل هم کوتینیو، نیمار، وینیسیوس و رودریگو گوئس. بهترین تیم ملی دنیا برزیل است و من در بهترین تیم ها بازی می کنم.”

چرا شماره 14؟” به خاطر گوتی و ژابی آلونسو.”

جای رونالدو خالی است؟” چطور دلمان برای بازیکنی مثل رونالدو تنگ نشود. بازیکن فوق العاده ایست.”

وینیسیوس در رئال مادرید موفق می شود؟” قطعا. بازیکن بزرگی است. سال گذشته بهترین بازیکن تیم در کنار بنزما بود.”

اودگارد :”رئال مادرید همیشه به او باور داشته است و فصل خیلی خوبی داشته است. باید به او  تبریک بگویم چرا که سال فوق العاده ای داشته است. اما نمی توانم بگویم که سال بعد در رئال مادرید بازی می کند یا نه چرا که این مسئولیت من نیست.”