مرجع خبری رئال مادرید : رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی منچسترسیتی در تلاش است تا از مصدومیت ریکاوری کند و به بازی مقابل رئال مادرید برسد. آس بخش اول مصاحبه اش با این بازیکن در آستانه بازی چهارشنبه را منتشر کرده است.

زمان قرعه کشی:” با هم در زمین تمرین بودیم تا قرعه کشی را ببینیم. همیشه این کار را می کنیم و خیلی جالب است. وقتی مقابل رئال مادرید قرار گرفتیم، واکنش خیلی خوبی داشتیم. می دانستیم که باشگاه بزرگی هستند اما این یک چالش است. اگر می خواهی خوب کار کنی بهتر است که مقابل بهترین تیم ها قرار بگیری و هیچ چالشی بهتر از رئال مادرید نیست.”

پیشرفت رئال مادرید نسبت به زمان قرعه کشی:”از ته قلبم می گویم که چه آن زمان و چه حالا صرفنظر از شرایط خوب یا بد تیم ها ، بازی مشکلی در پیش است. جو بازی، تاریخچه برنابئو و … بازی را سخت می کند. سعی می کنیم که خوب کار کنیم. اما به تیم خود کاملا باور داریم. اگر در روز خوبمان باشیم می توانیم برنده شویم.”

بحث خوش شانسی زیدان:”بردن این همه چمپیونزلیگ خیلی مشکل است. شانس؟ فکر نمی کنم به خاطر شانس باشد بلکه فرمول خاصی وجود دارد. برخی افراد ذهنیت برده شدن را دارند و او هم همیشه می تاون برنده شود. در دوران فوتبالش به عنوان بازیکن و حالا مربی همیشه این شخصیت را داشته و روحیه پیروزی خود را حفظ کرده است. فکر نمی کنم که شانسی باشد بلکه به خاطر ذهنیت پیروزی است. این قطعا یکی از مهمترین چالش های دوران فوتبال ماست. این سال مهمی برای ما در چمپیونزلیگ است چون در لیگ انگلیس شرایط خوب پیش نرفته است. این فرصت ماست تا بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و توانایی هایمان را نشان بدهیم.”

اگر دست تو بود، دوست داشتی کدام بازیکن از رئال را برای تیمت بخری؟” مودریچ. چند بار مقابلش بازی کردم. به خصوص در کرواسی. نحوه شناور کردن بازی توسط او بسیار خوشایند است.”

خودت را در سطح تیمی نظیر رئال مادرید می دانی؟” (می خندد). این هم از آن سوال هاست. در سیتی خیلی خوشحال هستم اما رئال مادرید هم باشگاه فوق العاده ایست. وقتی پیراهن رئال مادرید را می بینید، می دانید که چقدر مهم هستند.  حالا باید بگویم که با سیتی قرارداد دارم و باید به آنها احترام بگذارم اما قطعا باشگاه بزرگی هستند. بازی کردن در رئال مادرید؟ هرگز نمی دانی در آینده چه چیزی پیش روی توست. بازیکنی هستم که همیشه آماده چالش ها هستم اما در حال حاضر روی سیتی تمرکز دارم.”

براهیم:”با او اخیرا صحبتی نداشتم اما اخیرا همدیگر را در تعطیلات دیدیم . اگر ببینم که براهیم خوب کار کرده در اینستاگرام به او پیام می دهم و تبریک می گویم یا تعریف می کنم اما این به صورت مداوم نیست.”

قبلا گفتی که دوست داری در یک تیم بزرگ خارجی بازی کنی، دوست داری روزی در رئال بازی کنی؟” (می خندد). چطور به این سوال جواب بدهم؟ دوربین در حال ضبط است یا فقط عکس می گیرید؟ کسی نمی داند در آینده چه می شود. اما من بازیکنی هستم که همیشه درها را به روی چالش ها بازی می کنم. فعلا بازیکن سیتی هستم.”

اختلاف با رامسو در بازی اسپانیا و انگلی سدر سال 2018 :” در آن بازی هر دوی ما سعی کردیم که برای تیم کشورمان برنده شویم. یک برخورد انجام شد. او فکر نمی کرد که خطا باشد اما من آن را خطا می دانستم. مشکلی نیست. راموس را تحسین می کنم. حقیقتا یک الگو و یک نماد است. وقتی صحبت می کند همه باید گوش بدهند. در پایان بازی همه چیز خوب پیش رفت.”