مرجع خبری رئال مادرید : گونزالو ملرو محصول آکادمی رئال مادرید که در حال حاضر در لوانته توپ می زند، در بازی رفت در برنابئو توانسته بود گلزنی کند.

بازی در برنابئو:” این بازی خاصی است. انگیزه مضاعفی برای آن دارم و امیدوارم که در خانه شرایط خوب پیش برود و بتوانیم برنده شویم. در دور رفت اولین بازیم در برنابئو را داشتم که این برایم یک رویا بود. از نظر فردی اینیک بازی بازی رویایی برای من بود. با وجود آن که شکست خوردیم، از دقایقم در ان جا خرسند هستم.”

گلزنی در بازی رفت:”روی صحنه گل جایگیری خودم را نداشتم. افراد زیادی در ان جا بودند. همه چیز سریع پیش رفت. گلم باعث شد که نتیجه 3-2 شود. فرصت داشتیم تا کار را به تساوی بکشانیم و تلاشمان را هم کردیم.”

رئال مادرید مدعی اصلی قهرمانی لالیگاست؟” شرایط خوبی دارند. بهتر از سالهای قبل هستند که بارسا خیلی قدرتمند بود. امسال تیم های بزرگ مقابل تیم های کوچک تر امتیازاتی از  دست دادند و این نکته مهمی است. رئال مادرید گاهی وقتی جلو می افتد، ب یخیال می شود که این به ضرر آنهاست. همه امتیازات مهم هستند و در پایان فصل اهمیتشان مشخص می شود. اما امیدوارم که سه امتیاز را در بازی شنبه از دست بدهند و بعد از ان برای قهرمانی لالیگا تلاش کنند.”

بازگشت زیدان:”هرگز در رختکن رئال مادرید نبودم اما همیشه فکر می کردم که افراد باشخصیت باید در آن جا بازی کنند و به نظرم یک نفر در آن جاست که 100 درصد مورد اعتماد است. زیدان همین طور است. چیزهایی که در دوران فوتبالش و زندگی اش به عنوان مربی کسب کرده فوق العاده است. صادقانه فکر می کنم که بهترین مربی برای تیمی همچون رئال مادرید است و امیدورام که به بردن جامها ادامه بدهد. با وجود آن که در تیم دیگری بازی می کنم در حال حاضر یکی از طرفدارانش هستم.”

خط هافبک رئال مادرید:” کروس و مودریچ مدتی در سطحی که انتظار داشتیم، نبودند. آنها به سطح قبلی خود برگشته اند.نقش فدریکو والورده هم خیلی مهم است که برای خیلی ها مطابق انتظار بود و برای خیلی ها غیرقابل انتظار. اما قطعا در حال حاضر یکی از بهترین هافبک دفاعی های دنیاست. کاسمیرو هم سطح خوبی دارد. با جسارت کارهایی را می کند که قبلا نمی کرد. سطح بی نظیری دارد. رئال گلهای خیلی کمتری می خورد و این برای تیمی نظیر رئال که خط حمله قدرتمندی دارد، کلیدی است. اتحاد در خط هافبک به کاهش تعداد گلهای دریافتی کمک کرده تا صدرنشین شوند و شرایط خوبی خوبی داشته باشند.”

درخشش فدریکو والورده:” بی نظیر بوده است. وقتی بازیهایی در این سطح را می بینیم ، می فهمیم که فوق العاده است. تلاش و کیفیت بی نظیری دارد. آینده بی نظیر و فوق العاده ای دارد.”