مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و لوانته حضور پیدا کرد.

انسجام لوانته در خانه:” از 29 امتیازی که کسب کردند، 20 تا در خانه بوده است. بازی در زمین آنها همیشه سخت و مشکل بوده است. سعی می کنیم که آمادگی کافی ار داشته باشیم تا بازی خوبی ارائه بدهیم.”

15 روز سرنوشت ساز:” سعی می کنیم که در هر روز زندگی کنیم. از ابتدا که فصل را شروع کردیم، همین بود. به بازی بعدی فکر می کنیم، همین و بس. فردا مقابل لوانته بازی داریم و به همان بازی فکر می کنیم.”

حضور احتمالی راموس در المپیک:” اگر خودش این را می خواهد، حمایت می کنم. زیباست که برای کشورش بازی کند. بازیکنی نظیر او کارهای فوق العاده ای کرده است.”

شرایطی مشابه فصل قبل که سولاری به خاطرش اخراج شد:” باید تمرکز داشته باشیم. بقیه چیزها تحت کنترل ما نیست. می دانید که فردا چه می شود؟ نه. فقط سعی می کنیم که هر روز 100 درصد آماده باشیم. شرایط مثل همیشه است. در می و آوریل سرنوشت جامها مشخص می شود. این را می دانیم اما به چیزی جز بازی فردا فکر نمی کنیم.”

بحث ها در مورد بازی کردن یا نکردن بیل، ایسکو، مارسلو و …” هازاران نکته وجود دارد و هر کسی نظری دارد. همه بازیکنان برای من مهم هستند.من با تفکراتی که دارم، زندگی می کنم و برایشان جان می دهم. همیشه همین بوده است. هیجان و اشتیاق زیادی دارم. خیلی ها ممکن است کاری را انجام بدهند که دوستش ندارند. من هم ممکن است که اشتباه کنم اما قطعا همه تلاشم را می کنم.”

راموس هرگز با زیدان نیمکت نشین نبوده:”سوال خوبی است. مهم این است که سرجیو کاپیتان، رهبر و نماد ماست. اگر این گونه بازی کند، بهتر است. من باید تصمیم بگیرم. حضور او برای همه بازیکنان مهم است. البته فکر کنم سه، چهار بار در تیم من نیمکت نشین بوده (می خندد).”

هازارد:”دو، سه تمرین خاص داشته است. خوب تمرین کرده است و می خواهد با ما باشد و در مقطع پایانی فصل حضور داشته باشد.”

تمرین راموس:” خوب است. همیشه می خواهم که سرجیو با من و با تیم باشد.”

هفت گل در سه بازی:”در سه بازی اخیر در دفاع افت کردیم اما تلاش می کنیم با 100 درصد قوا ظاهر شویم. با توپ می دانیم که توانایی های زیادی داریم و می توانیم به حریف ضربه بزنیم.”

خط خوردن رودریگو گوئس از سه تا از چهار بازی اخیر:” اگر این گونه نگاه کنید، شرایط برایش خوب نیست اما می دانیم که بازیکن مهمی برای ماست و وقتی همه آماده باشند، باید لیست خود را تشکیل بدهیم. او 18 ساله است و نشان داده که برای چه در این جا قرار دارد.”

مربی تاتنهام گفته که دلیلی نمی بیند که خودش را ثابت کند، نظر شما چیست؟” من همه تلاشم را می کنم تا به عنوان مربی با 100 درصد توانم ظاهر شوم. برایم همین مهم است.”

برای مقطع کلیدی فصل آماده هستید؟” می دانیم که بازیهای مشکلی در پیش است. هر بازی مشکل خواهد بود. می دانیم که باید چطور بازی کنیم. می توانیم بهتر شویم.”

استرلینگ احتمال حضور در رئال در آینده را رد نکرده :” نمی دانم. نمی توانم در مورد بازیکنی که در تیم من نیست، صحبت کنم.”

مندی در آستانه ال کلاسیکو چهار کارته است:”در نهایت همه بازیکنان می دانند که چه شرایطی وجود دارد. او باید بازی کند، نمی توانم به این فکر کنم که چه پیش خواهد آمد. من به عنوان مربی هم زیاد به این ماجرا نگاه نمی کنم بلکه به بازیکنانی نگاه می کنم که در کنار تیم هستند.”