مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادریدی که بیمارتر از همیشه به نظر می رسید در مقابل لوانته در سیوتات والنسیا تن به شکست داد.

رئال مادرید برای اولین بار در 9 سال اخیر در زمین لوانته شکست خورد تا روند ضعیفش را ادامه بدهد. رئال از چهار بازی قبلی خود فقط یکی را برده، دو تا را باخته و یکی را مساوی کرده است. در حقیقت رئال مادریدی که تا دو هفته پیش به رکورد بیش از 20 بازی نباختن رسیده بود، حالا یک تیم گیج، بی هدف و سراسر گنگ به نظر می رسد.

بدون تردید کریم بنزما نماد اوضاع تاسف بار و بحرانی این تیم است. کریم که حالا اختلاف زیادی با صدر جدول گلزنان لالیگا دارد، یک نمایش ضعیف دیگر داشت. بنزما در 9 بازی اخیرش در لیگ اسپانیا فقط یک گل زده که در شان مهاجم فیکس رئال مادرید نیست. هازارد هم با از دست دادن بهترین موقعیت بازی و البته مصدومیت دوباره اش به شدت هواداران را نگران کرد. گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید که شماره یک اسطوره را به تن کرده، کوچکترین شباهتی به ستاره پرتغالی در این بازی نداشت.

رئال مادرید حال و هوایی مریض دارد و حالا باید یا با واکسن یا با داروی مسکن آماده دو فینال مهم فصل مقابل بارسلونا و منچسترسیتی شود.

بدون شک داور بازی با ندیدن هندبال بازیکنان لوانته در این شکست نقش مهمی داشت اما زیدان که با اشتباهاتش در چینش ترکیب و تعویض ها در مقابل سلتا مقصر بود، این بار هم چوب نیمکت نشینی بی دلیل وینیسیوس و فدریکو والورده را خورد، هر دو بازیکنی که قطعا لایق حضور در ترکیب بودند.

کورتوا از سویی دوباره به همان بیماری قبلی برگشته است. این بازیکن تا همین چند هفته پیش مدعی اصلی جایزه زامورا بود اما بعید است که با دریافت چنین گلهای فاجعه باری شانسی برای بردن جوایز در پایان فصل داشته باشد.

حالا دو بازی سرنوشت ساز پیش روی زیدان و تیمش است. اگر رئال از پس این دو بازی حساس خانگی بر بیاید می تواند از بحران خارج شود، در غیر این صورت آینده زیدان و تیمش کاملا نامشخص خواهد بود.