مرجع خبری رئال مادرید : الوارو نگردو مهاجم اسپانیایی الاهلی امارات که سابقه حضور در مورد رئال مادرید و منچسترسیتی را دارد در مورد تقابل دو تیم صحبت کرد.

ناکامی رئال مادرید در بازیهای اخیر:” بازی شنبه گذشته را دیدم. رئال مادرید روی روند خوبی بود اما از کوپا حذف شدند، مقابل سلتا مساوی کردند و مقابل لوانته باختند. با توجه به این که ال کلاسیکو و چمپیونزلیگ در پیش است ، این نتایج اتفاقات مثبتی نبودند. حالا در مقطع پایانی فصل هستیم. فوتبال خوبی ارائه می دهند و حالا دو بازی وجود دارد که نباید از دستش بدهند. مطمئنم که یک جنگ تا پایان در پیش خواهد بود.”

مشکل رئال مادرید :” خط دفاعی خوبی دارند. بهترین خط هافبک  دنیا را دارند اما در خط حمله کمی مشکل دارند. مشکل صرفا از بنزما نیست اما هازارد به علت مصدومیت در سطح انتظارات نبوده است. به اندازه قبل گلزن نیستند و نسبت به سالهای قبل بیشتر فرصت و امتیاز از دست می دهند.”

بنزما :” در شروع فصل همه از او تعریف می کردند. دوستش دارم حتی اگر گل نزند. او به جناحین می رود و به همین خاطر باید بازیکنان بیشتری گل بزنند. ایسکو، مودریچ، کروس، والورده و همچنین بیل و هازارد می توانند به حملات اضافه شوند. امیدوارم که بهترین عملکردش را ببینیم چون رئال مادرید به او نیاز دارد. دوستش دارم.”

یوویچ:” شرایط مشکلی دارد چرا که به اندازه کافی فرصت نصیبش نمی شود تا مثل آلمان خودش را نشان بدهد. در رئال مادرید دقایق کافی را ندارد. برای یک مربی مهم است که اعتماد به نفس داشته باشد. ساده نیست که در 10-15 دقیقه ارزش خود را ثابت کنی.”

رئال مادرید به مهاجم نیاز دارد؟” از نظر من با توجه به سبک بازی بنزما به کسی نیاز دارد که از موقعیت ها استفاده کند. بنزما عقب می کشد و به جناحین می رود و به همین خاطر به مهاجمی نیاز دارد تا به او نزدیک شود و از فرصت ها استفاده کند.”

ال کلاسیکو:” بارسلونا تا دو روز پیش نا آماده به نظر می رسید اما پنج گل به ایبار زدند و همه چیز عوض شد. رئال و بارسا تفاوت ها و شباهت های زیادی دارند. هر دو تیم های بزرگی دارند که برای قهرمانی انگیزه شان بالاست. در ال کلاسیکو هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. هر دو تیم بسیار بزرگ هستند.”

رگیلون:” بازیکن فوق العاده و آینده داری است. او مثل همه بازیکنان در سویا کمی افت کرده است و در بهترین شرایط فصلش نیست اما بازیکنی برای آینده است و می تواند مثل کارواخال برگردد و خودش را ثابت کند.”

بهترین بازیکنان در برنابئو:” از نظر من راموس بی نظیر است. رهبر رئال مادرید و تیم ملی است. وقتی آماده باشد یکی از بهترین مدافعان میانی دنیاست. همه در مورد جدیتش صحبت می کنند. من دوست دارم که او را در تیم خودم داشته باشم. دوست ندارم که مقابلش قرار بگیرم چرا که می دانم خیلی جدی و سفت بازی می کند. بازی کردن مقابلش برای هر مهاجمی سخت است. او خیلی جدی است. خوب توپ را دفع می کند و پنالتی می زند. مودریچ و ایسکو هم بازیکنان باکیفیت هستند. بنزما را هم دوست دارم.”

تقابل سیتی و رئال ، دو تیم سابقش:” بازی خیلی مهمی است. هر دو تیم مربیان بزرگی دارند و ببینیم چه می شود. درست است که سیتی در حال حاضر شرایط خوبی دارد اما امیدواریم که بازی فوتبال خوبی باشد و تیمی که بهتر است ، برنده شود.  همیشه بازی رفت مهم است. اکثر بازیها در دور رفت مشخص می شوند. هر دو تیم شرایط خوبی دارند هر چند که طرفدار هیچ کدام نخواهد بود. سبک بازی دو تیم متفاوت است اما رئال مادرید حس و حال متفاوتی در چمپیونزلیگ دار و جامهایش این را نشان می دهند.

با داوید سیلوا در مورد این که پیشنهاد رئال را رد کرده، صحبت کردی؟ (می خندد) نه هرگز صحبت نکردیم. او در سیتی خوشحال بوده و هست. یکی از اسطوره های تیم است. در تیم ملی اسپانیا و بقیه تیم هایش هم نقش مهمی داشته است.”

سبک رئال مادرید :” رئال مادرید در حملات جدی بازی می کند. در میانه زمین کنترل توپ را دارند اما روی ضربات ایستگاهی هم حساب می کنند. با ضربات ایستگاهی گلزنی راحت تر است. آنها به این سبک بازیها را جلو می برند هر چند که نمی دانم تمرین ویژه ای برایش داشته اند یا نه.”

هالند در رئال مادرید:” شاید. مطمئنا برای تیم مناسب است. جوان و باکیفیت است. به خوبی می تواند با بنزما و دیگر ستاره ها هماهنگ شود.”

تیم فوتبال محبوبت:”ترشتگن، مندی، راموس، فن دایک، اشرف حکیمی، کاسمیرو، مودریچ، مسی، رونالدو، امباپه و هالند.”

استادیوم محبوبت:” برنابئو.”

بهترین بازیکن تاریخ:”رونالدو نازاریو.”