به تازگی مقاله ای نوشته بودم و قصد نوشتن دوباره را نداشتم اما بازی بسیار بسیار” زیبا”ی اتلتیکو مرا بر آن داشت تا پشت لپ تاپ نشسته و بگویم از نایب قهرمان “قدرتمند” اروپا . اخیرا جایی خواندم که نوشته بود دیگر ضد فوتبال از لیگ های حرفه ای رخت بربسته … دو حالت را می توان برای نویسنده آن متن در نظر گرفت.. یا معنی ضد فوتبال را نمی داند یا هرگز بازی های اتلتیکو را مشاهده نکرده است.. بنده بر این باورم که جناب آقای چلوخان خوشتیپ در رختکن اتلتیکو پیش از شروع بازی موارد ذیل را برای بازیکنانش عنوان می کند :

1.ببینید فرزندانم شما که هیچکدام تکنیک ندارید پس دریبل نزنید که بسی ضایع می شوید..

2.در زمین خودمان بمانید به محض اینکه موقعیتش فراهم شد ساق پای بازیکن حریف را خورد کرده وهمزمان دستتان را به نشانه اینکه من هیچ کاری نکردم بالا ببرید و اگر داور دلش سوخت و ادامه بازی را اعلام کرد بروید وتوپ را گل کنید .. آنوقت همه خوشحالیم..

3.رونالدو را مصدوم کنید که بسیار خطرناک است و ممکن است در یک لحظه کالدرون را به آتش بکشد

4.اتوبوسی دو طبقه در جلوی دروازه پارک کرده و هر کس مزاحمت ایجاد کرد از ریشه بزنید طوریکه بلند نشود.

آری… این کوچینگ مربی بسیار توانمند اتلتیکو مادرید است که با همین روش توانست فصل پیش به فینال سی ال برسد که البته می دانم بعد از بازی فینال هزاران لعنت بر خود فرستاده که ای کاش پایمان می شکست و به فینال نمی آمدیم که به این شکل سوزشی عمیق را در ماتحتمان برای سالیان متوالی احساس کنیم.

اگر می خواهید منفورترین تیم تاریخ را تماشا کنید خرجش یک بلیط هواپیما به مقصد مادرید و یک بلیط رزرو جایگاه در کالدرون است. البته این تیم توانایی های زیادی دارد … مثلا در وحشی نمودن بازیکنان تازه وارد بسیار توانمند است.. شخصا این را باور نداشتم تا اینکه بازی رفت سوپر کاپ را دیدم که مانژوکیچ که تازه به این تیم آمده چنان وحشیانه پرش کرد و با ارنج بر صورت راموس زد که من بسیار تعجب کردم از شخص راموس که چطور این قضیه را تنها با یک مشت بر فک این بازیکن به اتمام رساند و درگیری دیگری درست نکرد..و این مژده ای بسیار خوب است که بیانگر تقویت اعصاب ضعیف این مدافع دوست داشتنی ست. در آخر ضد فوتبال جواب نداده و نمی دهد و منتظر آن روزی باشید که آقای چلو که زمان فوتبال خود نیز از وحشیان دوره خود بود با خفت و خواری و هو شدن تماشاگران خودی , تیم “همیشه و تا ابد” دوم شهر مادرید را ترک کند و در مسایقات کشتی کج مربی آندرتیکر شده تا دوباره این کشتی کج کار بازنشسته را به دوران اوجش باز گرداند. منتظر آن روز باشید.

tanzim.