مرجع خبری رئال مادرید : در بازی امشب مقابل اتلتیکو مشخص نیست که کیلور ناواس درون دروازه رئال قرار می گیرد یا ایکر کاسیاس.

به احتمال فراوان کاسیاس فصل آینده درون دروازه رئال می ایستد اما برای بازی امشب ، مربی ایتالیایی هنوز تصمیم قطعی را نگرفته است. از سویی کاسیاس از نظر بدنی آماده تر است چرا که دو هفته زودتر به تمرین رئال اضافه شده است اما از سویی دیگر ناواس نیاز به بازی کردن دارد و ویلیام وچی، مربی دروازه بان های رئال در مورد او می گوید:” از بهترین بازیکنانی است که هدایتش را به عهده داشته ام.”

ناواس قرار است که فصل آینده دروازه بان رئال در بازیهای جام حذفی و احتمالا جام باشگاه های جهان باشد. بازی اول رئال در کوپا در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) خواهد بود و از حالا تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است و بازی نکردن ناواس در این مدت یک ریسک به شمار می رود.

اما از سویی دیگر مربی ایتالیایی می داند که کاسیاس هرگز مقابل اتلتیکو نباخته است و حضور او در دربی امشب یک انگیزه مضاعف برای تیم خواهد بود.

اتلتیکو در این تابستان یکی از مشتریان کیلور ناواس بود و دروازه بان کاستاریکایی فصل گذشته یک بازی خارق العاده را در مقابل آنها داشت.