مرجع خبری رئال مادرید : کیکه ستین سرمربی بارسلونا در مورد شکست در ال کلاسیکو گفت :” نیمه اول خوبی داشتیم. انها در نیمه دوم خوب بودند. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما بی دقتی هایی داشتیم. برخی لو رفتن ها به ما ضربه زد. در نیمه اول خوب بودیم اما نتوانستیم گل بزنیم. به رئال مادرید تبریک می گوییم.گاهی طبیعی است که اشتباه کنی اما وقتی حریف فشار می اورد آسان نیست. بازیکنان جدیت دارند و باید شایستگی آنها را بپذیریم.گاهی آسان نیست که همزمان دفاع و خمله کنی. در نیمه اول بهتر بودیم اما بعد از آن در نیمه دوم مرتکب اشتباهاتی شدیم. گاهی دقت مهم است. وقتی موقعیت ها را گل نکنی، حریف این کار را می کند.این شکست مفهوم زیادی ندارد. حالا آنها یک امتیاز جلو هستند و ممکن است شرایط تغییرات زیادی داشته باشد.”

گیلرمو آمور مدیر روابط عمومی بارسلونا هم در مورد این بازی صحبت کرد:”اگر فقط به نیمه اول نگاه کنیم نمره خوبی به تیم می دهیم. خیلی خوب . بازی را حت کنترل داشتیم. موقعیت داشتیم اما گل را کم داشتیم. نشد. سخت است که رئال مادرید را کنترل کنی. در نیمه دوم فشار آوردن. با گل همه چیز باز تر شد. فشار آوردند. آنها جلو افتادند و پرس کردند. موقعیت ایجاد کردند. برای ما خیلی مشکل بود اما نمی گویم که لایق برد بودند. خیلی سریع بازی کردند.”

سرجیو بوسکتس مدافع بارسا هم در مورد بازی صحبت کرد:”می توانستیم با آنها فاصله ایجاد کنیم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت داشتیم اما روی یک اشتباه در نیمه دوم به ما گل زدند.گاهی توپ لو می رفت و آنها صاحب موقعیت می شدند. اگر نفر به نفر پرس کنی شانس تیمت بیشتر می شود اما گاهی ریسکی است و این ریسک را پذیرفتم.رئال مادرید از نظر بدنی بهتر از ما نبود. همه دوست دارند که توپ را داشته باشند اما گاهی امکانش نیست. ما دفاعی ترین یا فیزیکی ترین تیم نیستیم. همان طور که قبلا گفتم خیلی از لالیگا مانده است. باید مثبت نگر باشیم و تلاش کنیم.”

جرارد پیکه کاپیتان بارسا هم در مورد شکست تیمش صحبت کرد:”ناراحت هستیم. می توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. نیمه اول آنها یکی از بدترین نیمه اول هایی بود که از رئال مادرید در برنابئو دیدم. اما کنترل را از دست دایدم و آنها جلو کشیدند. در چنین شرایطی هر لحظه ممکن است که گل بخوری و ما گل خوردیم. این فرصتی بود که از دست رفت. به خصوص در نیمه اول که می توانستیم کار را تمام کنیم.ما هم مشکلاتی داشتیم. موقعیت ها را از دست دادیم.اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم بازی برای آنها مشکل شد.آنها از این بازی روحیه گرفتند. ما کمی روحیه مان را باختیم اما ویران نشدیم. سعی کردم که شوت وینیسیوس را دفع کنم . حدس می زدم که می خواهد شوت کند.”