مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید توانست ال کلاسیکوی برنابئو را ببرد و لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا یکی از بدترین نمایش های خود را داشت.

حقیقت این است که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به خوبی توانست نقشه ای بچیند تا مسی محو شود. نقشه حرارتی وی می گوید که مسی عملا به دروازه  جریمه رئلا مادرید نزدیک نشده است. او فقط دو بار با توپ وارد محوطه جریمه رئال مادری د شده، اولی در نیمه اول روی پاس بوسکتس بود که دقت کافی را نداشت. دومی بود که دی یونگ با پاس خود او را با کورتوا تقریبا تک به تک کرده بود اما مسی نتوانست توپ را نگه دارد و مسی و واران توپش را گرفتند.

مسی فقط 59 پاس سالم داد، سه پاس اشتباه داشت و 17  توپ لو داد. او یکی از بدترین بازیهایش را داشت. او در جریان بازی نبود. او حتی به خاطر تکل روی کاسمیرو کارت زرد هم گرفت. جالب این که او مقابل ناپولی هم کارت زرد گرفته بود.

عملکرد مسی حتی هواداران بارسا را هم عصبانی کرده است. هوگو گاتی دروازه بان اسبق فوتبال آرژانتین که همیشه یک ضد رئالی بوده شب گذشته گفت:” مسی شبیه بازیکنان بازنشسته است!”

حال و روز رختکن بارسلونا پس از این شکست به هم ریخته است چرا که صدر جدول لالیگا را از دست دادند و حالا کار مشکلی پیش رو دارند.