مرجع خبری رئال مادرید : زمانی تملک توپ با پیروزی ارتباط مستقیمی داشت اما در حال حاضر شرایط فرق کرده است.  رئال مادرید در حالی در ال کلاسیکو برنده شد که 44 درصد تملک توپ داشت در حالی که بارسا 56 درصد تملک توپ داشت. رئال مادرید 490 پاس داد و بارسا 643 تا. اما حقیقت این است که رئال مادرید 12 شوت زد که پنج تایش در چارچوب بود و بارسا شش شوت زد که چهار تایش در چارچوب بود.

در این بازی رئال مادرید 83 درصد پاس صحیح داشت و بارسلونا 85 درصد. از میان  پاس های رئالی ها 65 درصد هجومی بود و بارسا 50 درصد. در این بازی وینیسیوس 20 حرکت درون محوطه جریمه داشت که بهترین رکوردش در رئال در کنار بازی مقابل ملیا در کوپا بود. رئال مادرید در این بازی 44 حرکت موفق درون محوطه جریمه حریف داشت و بارسا 18 نا.

برای زیدان مهم بود که تیمش فیزیکی تر بازی کند. به همین خاطر به خرید پوگبا اصرار ورزید، به همین خاطر مندی را به خدمت گرفت و به همین خاطر وقتی فهمید که مدیران رئال مادرید نمی خواهند پوگبا را بخرند به سراغ والورده برود. زوج والورده – کاسمیرو در خط هافبک برایش بی جایگزین است و فقط کرس و مودریچ هستند که جایشان را عوض می کنند. زیدان در دو فصلی که کامل در رئال مادرید داشت، میانگین تملک توپ در لالیگا برایش 63 و 62 درصد بود اما امسال این عدد را به 56 درصد رساند. در دوران لوپتگی درصد تملک رئال در بعضی بازیها 77 درصد بود اما زیدان نظر دیگری دارد.

مربی فرانسوی رئال مادرید فوتبال فیزیکی و مستقیم را ترجیح می دهد. کارواخال در ال کلاسیکوی اخیر سه موقعیت ایجاد کرد و مارسلو سه گل. در ترکیب بارسا اما البا و سمدو هر کدام یک موقعیت ایجاد کردند. رئال مادرید در این فصل بارها به ارسال به محوطه جریمه روی آورده است که رکورد مقابل سلتا با 38 پاس بود.