مرجع خبری رئال مادرید : کوروچو در والدبباس توسط کاستیا با نتیجه چهار بر صفر گلباران شد. در این بازی رینیر ژسوس 18 ساله که رئال مادرید برای خریدنش 30 میلیون یورو خرج کرده دو گل زد. پس از بازی، باشگاه کوروچو در توئیتی نوشت:”نمی شد کاری کرد. قدرت خط حمله رئال مادرید تاثیرگذار بود.”

کمی بعد کوروچو به شدت از این که رئال مادرید از بازیکنی 30 میلیونی در این بازی استفاده کرده، انتقاد کرد و نوشت:”شاید رئالی ها از بازیکن 30 میلیونی خود خوشحال باشند اما هیچ کدام از باشگاه های لیگ دسته سه اسپانیا چنین پولی ندارند. روی هم کل 80 تیم لیگ دسته سه چنین پولی ندارند. یادمان نرفته است که دو هفته پیش رودریگوی 54 میلیونی، تیمشان را در مقابل تیم قعر جدولی نجات داد.”

البته این توئیت دو نکته منفی دارد. اول این که رودریگو گل مهمی را مقابل سانسه نزد چرا که گل دوم را در پیروزی دو بر صفر در دقایق پایانی زد و از سویی قیمت رودریگو 40 میلیون است نه 54 میلیون!

آنها توئیت دیگری را هم علیه رئال مادرید منتشر کردند:” می دانید این تفاوت از کجا می آید؟ پونتودرا در هفته گذشته از روی کاستیا عبور کرد، با نتیجه چهار بر صفر  و می توانستند شش گل بزنند. کاستیا هزار توجیه آورد و سعی کردند پیروزی حریف را خراب کنند. ما این کار را نکردیم. “