مرجع خبری رئال مادرید : زیدان می داند که هر روز انتقادها از شیوه کارش در رئال مادرید بیشتر می شود. او می داند که نحوه مدیریت  ترکیب و سیستم چرخشی تردیدهای زیادی را در میان مدیرانرئال مادرید و شخصی فلورنتینو پرز ایجاد کرده است. پرز پیش از ال کلاسیکو با زیدان دیدار کرد و گفت که به مربی فرانسوی بارو دارد اما نتایج ضعیف اخیر چهار شکست در هفت بازی و احتمال کم برگرداندن شرایط مقابل منچسترسیتی زنگ خطر را به صدا در آورده است.

اگر رئال مادرید فصل را بدون جام تمام کند (به جز سوپرجام در جده) احتمال جدایی زیدا خیلی کم است. قرارداد فعلی وی با رئال مادرید تا سال 2022 اعتبار دارد. اگر زیدان برود، اصلی ترین گزینه جانشینی وی مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی است. هم مربی آرژانتینی و هم ماسیمیلیانو آلگری ایتالیایی در حال حاضر بدون تیم هستند. مربی سابق یوونتوس می خواهد از فصل آینده به مربیگری برگردند هر چند که مربی آرژانتینی سابق تاتنهام نسبت به او در اولویت است.

ایندپندنت هتفه گذشته گزارش داده بود که یکی از نمایندگان رئال مادرید با پوچتینو تماس گرفته است. از سویی پی اس جی نیز با این مربی به عنوان جانشین توخل تماس گرفته است. او قبل از استخدام لوپتگی هم گزینه اول رئال مادرید بود اما در آن زمان تاتنهام اجازه جدا شدنش را نداد.