مرجع خبری رئال مادرید : ماه های آینده برای تعیین تکلیف تاکفوسا کوبو ، بازیکن 18 ساله ژاپنی مهم است. آس گزارش داده است که هنوز چیزی قطعی نیست و همه چیز به رفتار مودریچ، بازگشت اودگارد، بازیکنان قرضی و خریدهای احتمالی وجود دارد. گزینه منطقی این است که کوبو فصل اینده به تیمی بزرگتر از مایورکا به صورت قرضی ملحق شود. تیمی که برای قهرمانی اروپا تلاش کند.

فصل گذشته گزینه ها زیاد نبودند. کوبو پیش فصل را با تیم بزرگسالان انجام داده بود و قرار بود که در طول فصل در کاستیا بازی کند. رئال مادرید در حال حاضر سه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی دارد: رودریگو، وینیسیوس و میلیتائو و بدین ترتیب سهمیه از این لحاظ پر است و اگر کوبو بخواهد در تیم بزرگسالان بازی کند، یکی از این سه باید فصل بعد تر می نباشند. فصل گذشته وایادولید و لگانس دیگر مشتریان تاکه بودند.

کوبو در این فصل در مایورکا سه گل زده و سه پاس گل داده است. او 74 تلاش برای دریبل داشته که از این حیث در میان تیم های لالیگا نهم است،  46 خطا رویش انجام شده که از این حیث دهم است، هجده دریبل موفق داشته و از این حیث در رده 34 قرار دارد، 16 تکل موفق داشته و در رده 27 جای دارد، 20 پاس خطرناک داده و در رتبه 29 است، 7 سانتر خوب داشته و در رده 31 است و 28 شوت داشته و در رده 33 است.

آمار نشان می دهد که کوبو سبک بازی خود را حفظ کرده است اما احتمالا حداقل یک سال دیگر باید منتظر بماند تا درهای بازگشت به رئال مادرید باز شود به خصوص که سال آینده همین موقع ها، احتمالا وینی پاسپورت اسپانیایی خود را می گیرد.

تردید مهم دیگر در مورد کوبو مربوط به المپیک است. در لیست اولیه ژآپن حضور دارد و میزبان مسابقات می خواهد او را داشته باشد اما رئال مادرید با توجه به شیوع ویروس کرونا نگران است. تاکه می خواهد به المپیک برود اما نظر زیدان هم مهم است. اگر کوبو بخواهد در تور حضور داشته باشد، تور پیش فصل رئال مادرید را از دست می دهد.