مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید و آنجلوتی اولین شکست فصل خود را در مقابل اتلتیکو و سیمئونه تجربه کردند.

در شبی که با خط خوردن دی ماریا از لیست، خبر جدایی او تلویحا تائید شد تا با خبر رفتن بهترین بازیکن فینال چمپیونزلیگ، کام رئالی ها تلخ شود، تیم آنجلوتی نیز در کالدرون یک مغلوب کامل بود و حرفی برای گفتن نداشت.

پرز با مافیای خود در ماه های اخیر سعی در تخریب شخصیت دی ماریا داشته است و می خواهد جدایی این بازیکن را خواسته خود بازیکن بداند، اما کدام عقل ، منطق و شعور باور می کند که بازیکنی که بعد از چهار سال جان کندن محبوب برنابئو شده است، بخواهد به همین سادگی از تیم جدا شود؟ آقا پولداره در کالدرون در حالی رویای شش جامه شدن را به باد داد که مشخصا با فشار او و رفقایش دی ماریا از لیست کنار رفته بود. آنجلوتی دیروز گفته بود که دی ماریا امشب شانس دارد تا ترکیب باشد، پس چطور می شود او به یک باره از لیست خط بخورد؟! و سوال بعدی این جاست که آقای پرز، دی ماریا هم رفت ، حرکت بعدی تو چیست؟ می خواهی با تیمی که بدون دی ماریا نه بازیساز آن چنانی ندارد، نه مهاجمی که با بنزما رقابت کند و حتی در حد موراتا باشد ، می خواهی به کجا برسی؟ با نیمکتی خالی از مهاجم که مربی از سر ناچاری با استفاده از مارسلو به جای کوئنت رائو تعویض طلایی انجام می دهد!

مسلما همان طور که سیمئونه نیز پیش از دو بازی سوپرجام گفته بود، این بازی از نظر ورزشی هیچ چیز را اثبات نمی کند اما همه می دانستند که قهرمانی اتلتیکو یک شکست روحی سنگین برای رئال خواهد بود، به خصوص چنین شکستی که کاملا به حق بود.

در بازی رفت شاید مسائل داوری دخیل بود اما در این بازی رئال یک بازنده کامل بود. تعویض های آنجلوتی نیز کار را از آنی که بود بدتر کرد. اگر رئال در نیمه اول با حضور کروس چندین موقعیت خوب داشت، در نیمه دوم شانس آورد که دروازه اش بیش از این باز نشد.

رئال در نیمه اول می توانست گل بزند اما در نیمه دوم یک بازنده مطلق بود. تیمی که با حضور خامس ، رونالدو، بیل و بنزما حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم نداشت. عجیب تر از همه تعویض رودریگز، بهترین بازیکن میدان بود. تصمیمی که شگفتی ها را به اوج خود رساند.

به هر صورت شاید خامس رودریگز و کارواخال تنها خوب های این میدان بودند. باقی بازیکنان چیزی برای ارائه نداشتند و مسلما برای این ترکیب و این رئال ، نه تنها پنج جام ، بلکه بردن یک جام دیگر هم غیرممکن است! مگر آن که آقا پولداره تصمیم دیگری بگیرد و انتقال دی ماریا را متوقف کند یا حداقل یک رقیب درخور مثل فالکائو برای بنزما پیدا کند.