مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید با جوابهایی سربالا پاسخ خبرنگاران را پس از شکست به اتلتیکو داد.

در نیمه دوم چه می خواستید ؟” کنترل بازی را از دست دادیم. پاسهای بلند زیادی می دادیم. باید حفظ توپ می کردیم . در نیمه اول خیلی خوب بودیم اما در نیمه دوم کار مشکل شد و نتوانستیم آن طور که می خواهیم دفاع کنیم و به همین خاطر تغییراتی انجام دادیم.”

بررسی :” فصل قبل تازه امروز تمام شد. از بازیکنان و باشگاه تشکر می کنم که دست به کار مهیم زدند. بهتر بود که این بازی را ببازیم تا لیسبون. ما سه جام بردیم.”

رونالدو:” نمی توانست 90 دقیقه بازی کند. ترجیح دادیم در نیمه دوم که ریتم بازی کندتر است به میدان برود.”

بدون حرکت دادن توپ در نیمه دوم:” همان طور که گفتم ، سه هافبک عوض شدند و در حفظ توپ مشکل داشتیم. ایسکو را سعی کردیم در جایی بازی دهیم که کروس حضور داشت.”

دی ماریا :” تصمیم خودم بود. نیازی به او در این بازی نبود.”

خامس رودریگز :” در نیمه اول خیلی خوب کار کرد. خطرناک ترین بازیکن ما بود. توپگیری و حرکت خوبی داشت. در نیمه دوم در میانه زمین بازی کرد و خسته شده بود. به همین خاطر ایسکو جای او را گرفت اما در نیمه اول عالی بود.”

خدیرا :” با اجازه من اردو را ترک کرد . برایم مهم نیست که کجا رفته بوده است.”

پیش فصل ار چطور دیدید ؟ جذاب بود. تیم با کیفیتی داشتیم و تلاش کردیم که مثل پارسال باشیم. تیم بسیار خوبی در لالیگا و چمپیونزلیگ در اختیار داریم. فصل خوبی در پیش است. فصل قل امروز تمام شد .”

شش جامه نشدن :” هرگز از شش جام هصحبت نکردیم. بازیکنان نیز صحبتی نداشتند. تلاش خود را کردیم که همه جامها را ببریم اما فصل قبل را با سه جام تمام کردیم و حالا ببینیم که چه می شود.”

مهاجم نیاز است ؟” فکر نمی کنم. از بنزما راضی هستم .درست است که گل نمی زند اما تیم گزینه های دیگری در ترکیب هستند.”