مرجع خبری رئال مادرید : ویروس کرونا به صورت ناخواسته رئال مادرید را تعطیل کرده است. به همین بهانه عملکرد بازیکنان رئال مادرید را تا این جای فصل مرور می کنیم:

کورتوا، 2865 دقیقه : تیبو بالاخره توانست 35 میلیونی که برایش هزینه شده را جبران کند و آنهایی که کیلور ناواس را به یاد می آوردند، ثابت کرد. دروازه بان بلژیکی امسال در این فصل در 32 بازی 26 گل خورده یعنی 0.81 گل در هر بازی و در 15 بازی کلین شیت کرده است. او امید زیادی دارد تا اولین دروازه بان بعد از کاسیاس در سال 2008 باشد که برای ئرال مادرید جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه بان فصل لالیگا را می آورد.

آرئولا، 674 دقیقه : دروازه بان فرانسوی در این فصل در هشت بازی 9 گل خورده و در سه بازی کلین شیت کرده است. او 59.09 درصد شوتهایی که به سمت دروازه اش آمده را مهار کرده است. اما باشگاه از کارش به عنوان دروازه بان دوم راضی است و هیچ بعید نیست که فصل بعد هم در رئال باشد.

کارواخال، 2910 دقیقه : به تدریج فصل برایش بهتر شد. در شروع فصل جایگاه فیکس خود در تیم ملی را از دست داد اما به تدریج بهتر شد. رئال در این فصل در هفت بازی بدون او چهار برد و سه شکست داشته است. عملکرد مطمئنش باعث شد تا اودریوزولا در ژانویه به صورت قرضی جدا شود.

اودریوزولا 434 دقیقه : زیدان از عملکردش راضی نبود. عملکرد ضعیف و اخراج شدنش مقابل مایورکا کار را برایش تمام کرد. در نیم فصل قرضی راهی مونیخ شد که فقط 70 دقیقه بازی کرد و اوضاع برایش جالب نبود.

میلیتائو، 992 دقیقه:این بازین هم فعلا با فشارهای برنابئو کم نیامده است. رئال مادرید برای خریدنش 50 میلیون یورو هزیه کرد اما نتوانسته تهدیدی جدی برای راموس و واران باشد. زیدان با حضورش درون ترکیب اصلی شش برد، چهار شکست و یک تساوی داشته ، هفده گل زده و شانزده گل خورده است. گل و پاس گل نداشته و می توان گفت که فصل جالبی نداشته است.

واران 3000 دقیقه : باثبات رین مدافع رئال مادرید است. مصدومیت زانویش فراموش شده و از 300 بازی در رئال عبور کرد. در این فصل سه گل زده و یک پاس گل داده است.

راموس 3033 دقیقه: کاپیتان معمولا خوب است اما این فصل اشتباهات بزرگی مثب شب بازی با بتیس را داشته است. با هفت گل در کنار رودریگو گوئس دومین گلزن برتر تیم است.

ناچو 641 دقیقه : مشکل ترین فصلش در تیم بزرگسالان رئال را داشته است. مصدومیت زانو داشت و مدافع میانی چهارم تیم است. او در این فصل 9 بازی داشته که سه تایش در کوپا بوده است. بازیکن آچارفرانسه ایست که شش بار در پست دفاع کناری بازی کرده است.

مارسلو 1495 دقیقه : این بازیکن هنوز به سطح روزهای درخشان خود برنگشته است اما سعی می کند بهتر شود. آمارش در حملات بهتر از دفاع است. با حضورش در زمین رئال مادرید هر 38 دقیقه یک گل زده و هر 28 دقیقه یک گل خورده و بدون او هر 77 دقیقه یک گل زده و هر 127 دقیقه یک گل خورده است.

مندی 1638 دقیقه : یکی از مهمترین خریدهای فصل زیدان بوده است. مندی بیش از بقیه تازه واردها خودش را در ترکیب جا انداخته و به نظر می رسد که در سالهای آینده جایگاهش در ترکیب رئال مادرید تثبیت شود.

کاسمیرو 3120 دقیقه : رکورد دار دقایق است. اعتماد زیدان را دارد و بی جایگزین است. در زمانی که نبوده تیم یک برد، دو تساوی و یک شکست داشته است. در این فصل چهار گل و چهار پاس گل داده و بازیکن بسیار مهمی است.

مودریچ 1904 دقیقه:لوکیتا در سن 34 سالگی دقایقش کم شده اما هر وقت که بازی می کند سعی می کند اثرش را بگذارد. او 88.8 درصد صحت پاس را در لالیگا داشته و در این فصل با پنج گل و پنج پاس گل نمایش خوبی داشته است.

کروس 2702 دقیقه : هافبک آلمانی همچنان بازیکن مهمی در تیم است. در لالیگا با 1608 پاس و 93.6 درصد پاس صحیح در ترکیب رئال رکورد دار است. او پنج گل و 9 پاس گل داشته است.

فدریکو والورده، 2068 دقیقه: پدیده فصل رئال مادرید بوده است. این بازیکن با نخریدن پوگبا سود کرد. بازیکنی جنگنده و پرتلاش به شمار می رود.

ایسکو 1304 دقیقه: این بازیکن به تدریج فصل بهتر و بهتری پیدا کرد و حالا در بازیهای بزرگ جایگاهش را تثبیت کرده است و بیشتر می درخشد.

خامس رودریگز 650 دقیقه : هافبک کلمبیایی در این فصل شرایط خوبی ندارد. آخرین حضورش در لالیگا به پنج ماه پیش و بازی با مایورکا برمی گردد. در کوپا 215 دقیقه بازی کرد اما حذف رئال از این مسابقات کار  را برایش تمام کرد.

لوکاس وازکز 820 دقیقه : این هافبک گالیشیایی از زمان بازگشت در ماه ژانویه سعی می کند به شایعات و جنجال ها توجهی نکند. او در سال 2020 مجموعا 372 دقیقه بازی کرده که دو گل زده و یک پاس گل داده است.

گرت بیل 1610 دقیقه : این بازیکن به نظر می رسد که حالا باید خود را برای آخرین فصلش آماده کند. فصل برایش جالب نبست. مجموعا فقط سه گل و دو پاس گل داده است. در بازیهای مهم اخیر عملا حضوری نداشته است.

رودریگو گوئس 1010 دقیقه: بازیکن برزیلی در آغاز فصل یک پدیده و یک چهاره مهم بود که مجموعا هفت گل زد اما فعلا بیشتر در کاستیا بازی می کند. زمان برایش در آینده زیاد است.

براهیم دیاز 170 دقیقه: زیدان دوستش دارد اما ترجیح مید هد که قرضی در تیمی دیگر بازی کند. در این فصل بیشتر در کوپا بازی کرده که یک گل و یک پاس گل داشته است.

بنزما 2957 دقیقه: بازیکن موردعلاقه زیدان است. در سال 2020 مجموعا سه گل زده اما در کل فصل با 19 گل آقای گل تیم است. 9 پاس گل هم داشته که بهترین آمار کنار کروس است.

یوویچ 770 دقیقه:مهاجم صرب با 60 میلیون یورو به رئال پیوسته اما به نر می رسد که زیاد در رئال جا نیافته است. جنجال های بیرون زمین و دقایق کمش در بیرون زمین باعث شده که فعلا فقط دو گل و دو پاس گل داشته باشد.

ماریانو دیاز، 65 دقیقه:این بازیکن خیلی کم بازیک رده و زیدان علاقه ای به او ندارد.  او در ال کلاسیکو گل جذاب و مهمی زد.

هازارد 1124 دقیقه: حجم بالای مصدومیت ها باعث شده تا شرایط خوبی نداشته باشد. یک گل و پنج پاس  گل داشته اما فصل برایش جالب نبوده است.

وینیسیوس 1363 دقیقه:بازیکن برزیلی در سال 2020 احیا شد و اگر کرونا شرایط را متوقف نمی کرد ، اماده ترین بازیکن رئال مادرید بود. در این فصل چهار گل و سه پاس گل داشته است.

مارکو آسنسیو: این بازیکن به علت مصدومیت هنوز فرصت بازی نداشته است. تعویق بازیها شاید شرایط را عوض کند و فرصت بازی در اختیارش قرار بدهد.