مرجع خبری رئال مادرید : آس در گزارشی چهار سوال بی پاسخ در مورد رئال مادرید 20-2019 مطرح کرده است.

آیا رئال مادرید می تواند صدرنشینی را برگرداند؟
پس از پیروزی در ال کلاسیکو، رئال مادرید در ویامارین شکست خورد و دوباره بارسا صدرنشین شد. رئال مادرید مقابل بتیس یکی از بدترین بازیهای فصل را داشت و بزرگان تیم انتقادها را پذیرفتند. حالا تردید این جاست که آیا رئال مادرید شرایط را برمی گرداند یا نه.  رئال مادرید نسبت به بارسا یک بازی خانگی بیشتر دارد (شش به پنج) البته بارسا باید به مصاف سویا، بیلبائو و اتلتیکو مادرید برود.

بنزما به روند گلزنی برمی گردد؟
به لطف پنالتی که راموس در اختیارش قرار داد در مقابل بتیس گل زد اما روند گلزنی اش در ماه های اخیر ناامیدکننده بوده است. در یازده بازی اخیرش در لالیگا فقط دو گل زده که برای مهاجمی در سطح رئال خیلی کم است آن هم در حالی که در شانزده بازی اول لالیگا 12 گل زده بود. حالا هیچ کس نمی داند که آیا کریم به بهترین سطحش برمی گردد یا نه.

آیا بیل دوباره بازیکن مهمی خواهد شد؟
این که رابطه بیل – زیدان شکراب است از تابتسان قبلی هم مشخص بود. در آن زمان مربی علنا خواستار جدایی این بازیکن شد. اما بیل ماند و مربی فرانسوی کم کم در شروع فصل به او فرصت داد. اما بیل در دو بزای اخیر حتی یک دقیقه هم بازی نکرد. حالا باید دید که در بازیهای آینده خبری از بیل خواهد بود یا نه. به خصوص که آسنسیو و هازارد در مسیر درمان و بازگشت در پایان زمان شیوع کرونا هستند.

آیا انسجام دفاعی برمی گردد؟
رئال مادرید از زمان شکست مقابل سوسیه داد در جام حذفی انسجام دفاعی خود را از دست داده است. رئال در هفت بازی اخیرش 12 گل خورده است.