مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل که در تابستان 31 ساله می شود با دستمزد سالانه 17 میلیون یورو تا سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد. باشگاه می خواهد این بازیکن را در تابستان بعدی بفروشد اما خود وی هیچ تمایلی به رفتن ندارد. گرت بیل می گوید که می خواهد قراردادش را در رئال مادرید تمام کند و تا پایان قرارداد خود در برنابئو بماند.

بیل در تابستان گذشته در یک قدمی پیوستن به تیم جیانگسو سونینگ در لیگ چین قرار داشت اما شکست سنگین مقابل اتلتیکو باعث شد تا مدیران رئال مادرید انتقال وی را منتفی کنند. پیشنهاد چین تنها گزینه بیل در تابستان قبلی بود. در تابستان بعدی هم بعید است اوضاع بهتر باشد. این بازیکن یک سال ناامیدکننده و مملو از مصدومیت را داشته است. بیل از زمان پیوستن به رئال مادرید فقط در 47 درصد دقایق ممکن حضور داشته است.

در حال حاضر بازگشت وی به تاتنهام غیرممکن به نظر می رسد. در حقیقت می توان گفت که حضورش در لیگ انگلیس منتفی است. در تابستان گذشته به صورت غیررسمی بحث لیگ چین هم مطرح شد. در حال حاضر به نظر می رسد که تنها گزینه بیل پیوستن به لیگ آمریکا باشد.

به نظر می رسد که بیل فقط در صورتی از رئال مادرید می رود که رئال مادرید بپذیرد بخشی از دستمزدش در تیم بعدیش را بپذیرد. البته خود این بازیکن هم باید بپذیرد که بخشی از دستمزدش را کاهش بدهد.

آخرین تمدید قرارداد گرت بیل مربوط به اکتبر 2016 بود. در ان زمان تا 2019 قرارداد داشت و باشگاه با وجود پیشنهاد یونایتد تصمیم گرفت که قراردادش را تا 2022 تمدید کند. زمان نشان داد که این یک تصمیم اشتباه بوده است.بیل در حال حاضر به لجاجت ادامه می دهد. او حس می کند که از جانب رئال مادرید با او بدرفتاری شده و دوست ندارد که راحت و بی دردسر جدا شود.