مرجع خبری رئال مادرید : مینا بونینو نامزد فدریکو والورده از این که بازیهای ملی لغو شده خوشحال است:” از وقتی که بنیسیو متولد شد نگران بودم که در زمان وقفه بازیهای ملی چگونه ده روز را بدون فدریکو تنها سپری کنم. وقتی همه چیز تعلیق شد کمی آرام شدم چرا که حقیقتا با این بچه کوچک وحشتناک بود که این همه روز تنها باشم. خیالم راحت شد و فدریکو هم همین طور چرا که می تواند 100 درصد از حضور در کنار بچه لذت ببرم.”

البته بسته شدن مرزها باعث شده تا مادر مینا نیز این روزها در کنارشان بماند و نتواند به آرژانتین سفر کند. مینا که خبرنگاری جوان است ، می گوید :” این شانس را داشتم که پدرم و خواهرم تا یک هفته پیش این جا بودند اما قبل از بحران رفتند. مادرم ماند چرا که مرزها در آرژانتین بسته شده و تا یک ماه دیگر نمی تواند برگردد. حضورش شرایط را آرام تر می کند. من و فدریکو زمان زیادی را در روز کنار هم سپری می کنیم و وقتی در سفر نباشد با هم هستیم. به همین خاطر به این که در خانه باشیم عادت دارد. وقتی سفر می کند یا بین هفته بازی دارد سخت تر است چرا که نمی تواند استراحت کند و ذهنش روی بازیها متمرکز است.”

نامزد فدریکو در مورد دوران قرنطینه خاطره جالبی هم دارد:” گاهی دیگر نمی دانی که در این شرایط چه کار کنیم. بازیهای کارتی یا گروهی انجام می دهیم یا سریال می بینیم. هر چند که شاید حالا دیگر همه سریال ها را دیده باشیم.  فدریکو معمولا در بازیها کلک می زند و تقلب می کند. اگر تقلب نمی کرد، بیست برابر شکستش می دادم!”

وی در مورد موفقیت فدریکو در رئال هم صحبت کرد:” ال پاخاریتو همه را به خاطر کاریزما و شخصیتش درون زمین تحت تاثیر قرار داده است. هم تیمی هایش خیلی دوستش دارند.ایسکو و سارا و همچنین لوکاس و ماکا نیز اخیرا صاحب بچه شده اند. به همین خاطر وقتی کمک در مورد بچه داری می خواهیم تنها نیستیم و از انها می پرسیم.با استفادده از شبکه های اجتماعی راحت تر است که بفهمی بقیه چه کار می کنی. “