مرجع خبری رئال مادرید : اگر بخواهیم مناسب ترین زمان را برای خرید پوگبا بازیکن محبوب زیدان پیدا کنیم باید دقیقا به همین حالا نگاه کنیم. درست مثل سال 2016 به نظر می رسد که پوگبا به جدایی فکر می کند. این بازیکن 27 ساله تا سال 2021 با یونایتد قرارداد دارد و باشگاهش مذاکرات را برای تمدید آغاز کرده چرا که می دانند اگر نتوانند تمدید کنند بهترین کار فروش او در همیت ابستان است.

اختلافات رایولا وکیل پوگبا باشگاه انگلیسی و سولشر کاملا روشن هستند. قرارداد فعلی پوگبا با یونایتد تا 2021 اعتبار دارد و باشگاه انگلیسی می تواند این مدت را به صروت یکجانبه برای یک فصل بیشتر تمدید کند.

رابطه پوگبا و منچستریونایتد اصلا خوب نیست و همین مسئله درها را به روی جدا شدنش باز می کند.یونایتد در سال 2016 برای خرید پوگبا 120 میلیون یورو پرداخت. رئال در تابستان گذشته می خواست این بازیکن را بخرد اما یوتایتد مخالفت کرد. پوگبا فصل بسیار بدی مملو از مصدومیت ها را داشت و همین مسئله باعث شده تا قیمتش به شکل قابل توجهی کاهش یابد و به صد میلیون یورو برسد. این بازیکن در این فصل فقط در شش بازی فیکس بوده و در دو بازی هم به عنوان نیمکت نشین وارد زمین شده است.

به هر صورت پوگبا هر چقدر هم افت کرده باشد باز هم بازیکن محبوب زیدان است و مربی فرانسوی خیلی دوستش دارد و او را در برنامه هایش می بیند.