مرجع خبری رئال مادرید : کسی نمیداند که خط خوردن آنخل از لیست بازی برگشت سوپرکاپ یک دستور از بالا بود یا اراده ی شخص آنجلوتی بود . جالب است که سامی خدیرا هم از سرنوشتی مشابه رنج برد . او در پاسخ به این وضعیت بدون اجازه ی باشگاه به آلمان رفت . مثل روز روشن است که باشگاه میخواهد هر دوی آن ها را به فروش برساند . اما آیا به همین سادگی است که به نظر میرسد ؟
باشگاه در پاسخ افزایش دستمزدی که دیماریا طلب کرده بود او را از لیست بازی برگشت سوپرکاپ خط زد تا به وی نشان دهد که در نبود او هم باشگاه به راه خود ادامه میدهد تا به نوعی اولتیماتوم داده باشد . هیچکس فراموش نکرده که بازی برگشت مقابل دورتموند پنالتی ای را که گرث بیل گرفت را خراب کرد تا تیم نتواند کار دورتموند را تمام کند !
حقیقت این است که علی رغم شایعات زیادی که به گوش میرسد پیشنهاد های زیادی برای ال فیدئو وجود ندارد . نه منچستری که گفته میشود پیشنهاد 120 میلیون یورویی ارائه داده و نه پاریسن ژرمن . حداقل تا الان نه . منچستر پیشنهاد پرداخت مبلق انتقال در اقساط 5 ساله را ارائه داده و پاریسن ژرمن هم تا بازیکن نفروشد نمیتواند بازیکن بخرد و دستش بسته است . که با زمان اندکی که تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده بعید به نظر میرسد اتفاقی بیفتد . تنها نکته ی مثبت این ات که آن ها با دستمزد درخواستی دیماریا مشکلی ندارند .
جالب است نه ؟! البته که هست ! اما من دیروز از یک منبع آگاه و معتبر شنیدم که میگفت : ” من خیلی آدریانا لیما -مجری معروف مراسم قرعه کشی جام جهانی- را دوست دارم ! ولی تا کنون به او حرفی نزده ام ! ” و ما وارد آخرین هفته ی بازار نقل و انتقالات شده ایم .
البته منچستر یونایتد شانس این را دارد که قواعد را تغییر بدهد . آن ها قبل از ورود لویی فن خال به با 5 یا 6 بازیکن مذاکره کردند ولی به دستور فن خال متوقف شد . چون او میخواست ترکیبی را که دلش میخواهد داشته باشد نه ترکیبی تحمیلی . اما او در جیب خود 200 میلیون یوروی دیگر برای خرج کردن کنار گذاشته تا تیمش را تقویت کند . او دو فصل زمان خواسته تا تیم مطلوبش را بسازد و قول داده که بعد از دو سال این تیم بتواند در سطح جهانی با تیم های بزرگ رقابت کند . کمترین ابزار لازم وی برای ساختن چنین تیمی نیز در بازار نقل و انتقالات وجود دارد . اما خرج کردن 120 میلیون از این پول برای یک بازیکن معقولانه به نظر نمیرسد .
نکته ی تامل برانگیز برای سران رئال نیز این است که آن ها ترسی از فروش دیماریا به یونایتد ندارند چرا که یونایتد این فصل در هیچ رقابت اروپایی ای شرکت نمیکند و به عبارتی رقیب خود را نیرومندتر نمیکنند . به هر حال برای خروج دیماریا از باشگاه حداقل یک پیشنهاد نقد 40 میلیون یورویی لازم است . حتی اگر مادرید بیشتر بخواهد . در حال حاضر هم مشتری دست به نقدی با این تفاسیر وجود ندارد . به نظر میرسد که هفته ی جذابی پیش رویمان باشد .
گیلرمو بالاگیو – بلیچر ریپورت