مرجع خبری رئال مادرید : همه می دانند که رابطه مینو رایولا ایجنت ایتالیایی و فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید عالی نیست. در حقیقت مدیر رئال مادرید علاقه ای به روش های کاری رایولا و کمیسیون های بالایی که او دریافت می کند، ندارد.

این ماجرا زمانی نمود پیدا کرد که رئال مادرید در تابستان 2016 قید خرید پوگبا را زد و درخواست های این بازیکن و وکیلش را رد کرد و بدین ترتیب پوگبا راهی یونایتد شد.

اما کم کم این رابطه بهتر شده است. در حقیقت رایولا با خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی رئال در تماس است. در حال حاضر آرئولا که تحت وکالت رایولا است در رئال مادرید توپ می زند و همین مسئله باعث شده تا رابطه کمی بهتر شود.

در حال حاضر آینده دو بازیکن مورد نظر رئال مادرید در دستان رایولا است. اولی هالند مهاجم 19 ساله نروژی دورتموند است که رئال به شدت به دنبال اوست و رقم فسخ قراردادش در سال 2021 به 75 میلیو نیورو می رسد. گزینه دیگر پوگبا است که باشگاه زیاد دوستش ندارد اما زیدان شیفته اوست.رابطه رئال مادرید با رایولا بهتر شده است. بازیکنی که از سرشناس ترین وکیل های دنیای فوتبال است و با بازیکنان دیگری نظیر دوناروما، بالوتلی، ایبرا، مخیتاریان، جاستین کلایورت، مانولاس ، اینسینیه، ورانی و … نیز کار می کند.